וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הכי מצחיק עכשיו ברשת: מחולל תגובות מרושעות של ראש הממשלה

16.11.2016 / 9:32

מחאה עממית: מחולל "התגובה החריפה של ראש הממשלה" הוא אתר פשוט, בדומה למחוללי טקסט שכבר נתקלנו בהם בעבר בו נדרשים הגולשים להזין את שמם ותוך רגע לקבל מסמך היתולי, הנראה כמו תגובה רשמית ממשרד נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תגובה" לדוגמה. הפעם גם נעלי הבית לא הצילו אותו מהביקורת./מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובתו של ראש הממשלה לתחקיר פתיחת העונה של התכנית "עובדה" וההשתלחות במגישת התכנית, אילנה דיין, עוררה סערה ברשת בשבוע שעבר. לאחר פרסום תגובתו של נתניהו השבוע לתחקיר של רביב דרוקר בערוץ 10 - לפחות גולש ישראלי אחד חשב על רעיון שנון להביע מחאה.

מחולל "התגובה החריפה של ראש הממשלה" הוא אתר פשוט, בדומה למחוללי טקסט שכבר נתקלנו בהם בעבר (הגיספנומטר, מחולל הפוסטים של לפיד), בו נדרשים הגולשים להזין את שמם ותוך רגע לקבל מסמך היתולי, הנראה כמו תגובה רשמית ממשרד ראש הממשלה.

התגובה המתקבלת כוללת ציטוטים כמו "פעיל שמאל קיצוני ששונא את ישראל", "תוקף בשם ארגוני הקרן החדשה את ממשלת הימין ומוביל מסע של הכפשה ורצח אופי שלא נראה בישראל מעולם" ועוד פנינים שנשמעות כמו משהו שהציבור כבר מצפה לשמוע בתגובה לתחקירים עיתונאיים המבקרים את התנהלות הממשלה והעומד בראשה.

המחולל תפס תאוצה במהירות וגולשים רבים מיהו לשתף את "התגובה" שיצאה להם. אפילו ח"כ שלי יחימוביץ (המחנה הציוני) ניצלה את ההזדמנות כדי לפרסם פוסט ביקורתי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully