וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקייפ ודואו לווטסאפ: איזו אפליקציית וידאו צ'אט הכי מתאימה לכם?

17.11.2016 / 7:23

באיחור מאוד לא אופנתי, הוסיפה אפליקציית המסרים המיידים הפופולרית אופציה לשיחות וידאו למשתמשיה. אנחנו ניצלנו את ההזדמנות כדי לבדוק מי האפליקציות המובילות בתחום, מה הן מציעות ומה ההבדל ביניהן?

מערכת וואלה!

(בסרטון: איך משתמשים באפלקציית DUO)

ווטסאפ

אפליקציית המסרים המידיים שהרגה את ה-SMS וכבשה את העולם מאז הוקמה החברה ב-2010. הסיבה הטובה ביותר להשתמש בווטסאפ לשיחות וידאו היא די פשוטה – אתם כנראה גם ככה כבר משתמשים באפליקציה ואין סיבה שלא תשתמשו בפיצ'ר החדש שהתווסף אתמול. ההפעלה די קלילה: בוחרים מרשימת אנשי הקשר של האפליקציה את מי שאנחנו רוצים לצ'וטט איתו, לוחצים על אייקון הווידאו העליון ואנחנו בדרך לשיחת הווידאו המיוחלת.

למה דווקא היא: זמינה, פשוטה להפעלה, איכות הווידאו טובה והשיחה גם מוצפנת.

שיחת וידאו בווטסאפ. גיקטיים, אתר רשמי
באיחור: שיחת וידאו גם בווטסאפ/אתר רשמי, גיקטיים

פייסבוק מסנג'ר

מאותו הבית - אחותה של ווטסאפ - אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק זמינה גם היא לרובנו בסמארטפון ופשוטה מאוד להפעלה. גם כאן בוחרים מהרשימה את מי שנרצה לנהל איתו שיחת וידאו, לוחצים על אייקון הווידאו העליון ומחכים למענה המצולם המיוחל. פיצ'ר שיחות הווידאו הוא אחד מני רבים שמתווספים לאפליקציה מדי חודש והשיחה מציעה את האפשרות להמשיך להתכתב, לשלוח גיפים ואימוג'ים במקביל לשיחת הווידאו (שנפתחת בחלון קטן).

למה דווקא היא: פשוטה, זמינה, גם ככה כולנו נמצאים שם לאורך רוב היום וכאמור, ניתן להמשיך להתכתב במקביל.

DUO

גוגל ניסתה במשך די הרבה זמן להיכנס לתחרות בעולם אפליקציות המסרים ושיחות הווידאו אך ללא הצלחה מרובה. Hangouts ירשה את גוגל טוק, אפליקציית המסרים המיידים של החברה, אבל גם לא הצליחה להגיע ללבם של המשתמשים.

ואז הגיעה DUO. האפליקציה שהשיקה ענקית הטכנולוגיה באוגוסט האחרון בעלת אפיון ממוקד מאוד: שום דבר חוץ משיחות וידאו למשתמשיה. הממשק הפשוט מאפשר מעבר לנוחות גם איכות שיחה גבוהה. בגרסת האנדרואיד, ניתן לראות את מי שמתקשר עוד לפני שעונים לשיחה.

למה דווקא היא: ממוקדת אך ורק בווידאו, יעילה ורצה חלק. גוגל בקיצור.

סקייפ

סקייפ נכנסה לחיינו בסערה כבר ב-2003 כשהציעה שיחות טלפון זולות במיוחד מהמחשב הביתי לטלפונים ביעדים בינלאומיים בטכנולגיית VoIP. עם הזמן נוספו לה אופציות הווידאו צ'אט והמסרים המיידים והיא שלטה ביד רמה בתחום זה במשך שנים רבות. עם התפשטות והשתלטות הסמארטפונים על חיינו, יצאה התוכנה בגרסת האפליקציה והיא אחת הוותיקות בתחום עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים בעולם. היום היא כבר מציעה בנוסף לשיחות ולווידאו-צ'אטים גם שליחת הודעות וידאו ותמונה ואפילו תרגום סימולטני של שיחות הווידאו שאנחנו מקיימים בה.

למה דווקא היא: ותיקה, אמינה והיחידה שמציעה תרגום סימולטני אם אתם מתכננים לדבר עם חברים מארצות רחוקות שדוברים שפות שאתם לא מבינים.

וייבר

האפליקציה שפותחה בישראל, מהחלוצות בתחום הווידאו-צ'אט בסמארטפונים, הושקה בשנת 2010 והייתה המתחרה המרכזית של סקייפ הוותיקה לתקופה לא קצרה. מעבר לכך שכבר משנת 2012 היא מאפשרת שיחות קוליות באיכות HD וגם שיחות קבוצתיות של 40 איש, האפליקציה מציעה פלטפורמת וידאו-צ'אט לא רעה בכלל. בנוסף, קיימת אופציה לצ'אט פומבי - סוג של פוסטים שכולם יכולים לראות. האפליקציה מסתנכרת אוטומטית עם אנשי הקשר שלכם ואתם יכולים להתחיל מיד בשיחת וידאו עם כל חבר שמשתמש בווייבר.

למה דווקא היא: פיתוח כחול-לבן, יציבות הממשק והשידור, וגם כי כנראה אחד מקרובי המשפחה היותר מבוגרים שלכם מחפש אתכם שם כבר שנתיים.

וויצ'אט

אם הייתם חיים בסין, לא הייתם מצליחים להסתדר בלעדיה. וויצ'אט מוכרת בתור ה"ווטסאפ של הסינים", וכמו ווטסאפ והמסנג'ר של פייסבוק, מדובר באפליקציית מסרים עם יותר מ-100 מיליון משתמשים, שמציעה גם שיחות וידאו. כמו השתיים האחרות, גם כאן ההפעלה והשימוש די פשוטים ואם במקרה היא מותקנת על הסמארטפון שלכם תוכלו להשתמש בה גם למטרה הזאת. חסרון אחד טמון בבסיס האפליקציה בסין, שידועה בצנזורת האינטרנט המחמירה שלה. לכן לא מפתיע שבעבר עלו טענות על צנזורה גם בוויצ'אט. האפליקציה נחשבת למקיפה מאוד וניתן באמצעותה להזמין מקום במסעדה, מונית ועוד שירותים (אם אתם בסין).

למה דווקא היא: ממשק פשוט, שיחות וידאו יציבות ואפשרות לחפש חברים על בסיס מיקום.

פייסטיים

למרות שהיא זמינה רק למשתמשי אפל, האפליקציה המובנית נחשבת לפופולרית במיוחד. סיבה טובה להשתמש בה לשיחות וידאו - היא פשוט כבר מותקנת על המכשיר שלכם. שיחת הווידאו מתבצעת כמו שיחה רגילה מהמכשיר בתוספת לחיצה על כפתור הפייסטיים. כמו דואו של גוגל מדובר במוצר פשוט ויציב שמשתמשי אפל רבים מאוד אוהבים.

למה דווקא היא: כי אם אתם משתמשי אפל היא כבר נמצאת במכשיר שלכם בלחיצת כפתור, והרי אתם לא רוצים לצאת לרגע מהאקו-סיסטם של אפל, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully