וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רוצה לעזור לכם להפוך את אלבומי התמונות הישנים לדיגיטליים

אילן גלר

17.11.2016 / 8:52

אפליקציה חדשה מאפשרת יצירת עותקים דיגיטליים של צילומים על נייר באמצעות מצלמת הסמארטפון, ויודעת לשפץ פגמים כמו החזרי אור ועיוותים

צילום מסך

ענקית החיפוש מציעה מזה כשנה וחצי שירות מוצלח למדי בשם Google Photos, המאפשר גיבוי חינמי של כל התמונות אותן צילמתם באמצעות סמארטפון או מצלמה דיגיטלית. אך מה לגבי אלבומי התמונות מתקופת הפילם? בגוגל רוצים שתהפכו גם אותם לאלבומים דיגיטליים, וכעת מספקים אפליקציה מתוחכמת שתעשה את רוב העבודה השחורה עבורכם.

PhotoScan, המוצעת להורדה בחינם עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון, מייתרת את השימוש בסורק איטי ומסורבל ומאפשרת יצירת עותקים דיגיטליים של צילומים על נייר באמצעות מצלמת הסמארטפון. על הבעיות הנלוות לתהליך זה, כדוגמת תאורה בעייתית והחזרי אור בזמן הצילום עצמו, מתגברת גוגל באמצעות מערכת אינטליגנציה מלאכותית מתוחכמת שמסירה אותם מהתמונה באופן אוטומטי.

למרבה ההפתעה, גוגל אפילו לא מחייבת אתכם להשתמש בשירות התמונות שלה, ומאפשרת לכם לשמור את הצילומים הסרוקים בזיכרון המכשיר או להעלות אותם לשירות מתחרה (כדוגמת iCloud של אפל, שהוא ברירת המחדל לגיבוי תמונות באייפון). כמובן שבחברה מקווים שתבחרו להשתמש בשירות Google Photos, שיספק לכם גיבוי חינמי בענן עבור כל האלבומים. זה בוודאי פתרון עדיף מלאפשר להם להצהיב ולהעלות אבק באלבום המתפורר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פוטוסקן של גוגל. צילום מסך
כן, גם את הרגעים המביכים משנות השמונים./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully