וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בטוח פרופיל האינסטגרם הכי מצחיק שתראו השבוע

אילן גלר

18.11.2016 / 8:05

רוב "הממוצע" שותל את עצמו בסיטואציות משעשעות, לצד ידוענים, ונראה שהוא אף פעם לא במקום הנכון בזמן הנכון - וזה גם כמובן סוג הקסם שלו. מבטיחים לכם שתאהבו את הפרופיל שלו באינסטגרם

קבלו את רוב "הממוצע" (Average Rob), המכנה את עצמו בפרופיל האינסטגרם שלו "אדם סביר ובינוני מבלגיה". רוב לא נראה מרוצה מאוד ברוב הצילומים, למרות שהוא מככב בהם לצד האנשים המפורסמים ביותר בעולם כמו דונלד טראמפ והילרי קלינטון, אמינם, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. מדובר, כמובן, ביצירות פוטושופ מוצלחות עד כדי שלעתים קרובות תתקשו להאמין כי מדובר בזיוף מוחלט.

מעבר לכישרון נדיר בעריכה גרפית, לרוב הממוצע יש גם חוש הומור קורע. הוא תמיד יודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, וכך נראה באחד הצילומים מושיט "שק של שקרים" לדונלד טראמפ מאחורי הקלעים של אחד העימותים הטלוויזיוניים, ובצילום אחר הוא מנקה אחר כלבו של הנשיא אובמה בעת ביקור בבית הלבן.

רוב, כך נראה, הוא אף פעם לא משתתף מרצון בסצנות שאליהן הוא דחף את עצמו, אלא אדם "רגיל" שמנוצל בעל כורחו על ידי סלבריטאים. יצירות הפוטושופ המשעשעות הללו הפכו אותו לסלב לא קטן בפני עצמו, ונכון לעכשיו הצליח לצבור כ-53 אלף עוקבים. כל אחד מהצילומים שהעלה זוכה לאלפי לייקים ושיתופים, והוא עושה את דרכו בבטחה להפוך לאחד מכוכבי הרשת החברתית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully