וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודה סוף סוף במחלת הטאצ' של אייפון 6 פלוס - רוצה 570 שקלים לתיקון

אילן גלר

20.11.2016 / 9:33

בחברה טוענים כי התופעה נגרמת בשל נפילות או מכות, וכי אין מדובר בתקלת ייצור. עם זאת, הוחלט להציע תיקון מוזל; הלקוחות המאוכזבים, שהגישו תביעות ייצוגיות, פחות מתחברים לרוח הנדיבות שנחתה על אפל

צילום מסך

לאחר עשרות אלפי תלונות של לקוחות מכל רחבי העולם, החליטה סוף סוף אפל להודות כי "מחלת הטאצ'", הגורמת למכשירי אייפון 6 פלוס להפסיק לתפקד, אכן קיימת ואינה רק אוסף של תקלות שונות אקראיות. לטענת החברה, התופעה נגרמת בשל נפילות או מכות ואין מדובר בתקלת ייצור. מאחר שכך, מוכנה אפל לסייע ללקוחות ולהציע תיקון בעלות מופחתת של 149 דולרים (כ-570 שקלים), במקום העלות הרגילה, העומדת על 329 דולרים לטיפול במכשיר תקול.

הבעיה היא שרבים מבין הלקוחות, שהתלוננו כי מסך המגע במכשיר האייפון שלהם הפסיק לעבוד, לא דיווחו שהמכשיר נפל או חטף מכות חריגות; המכשיר שלהם הפסיק לעבוד לפתע, ולא בעקבות שימוש לא אחראי. הרוב מאמינים כי מדובר כן בבעיה בייצור, ובפרט בתכנון הלקוי שהוליד את תופעת ה"בנדגייט", שגרמה למכשיר להתעקם. אותו עיקום פוגע בשבבים האחראים לתפקוד מסך המגע, ועל כן רבים ציפו מאפל שתסכים לתקן מכשירים אלו בחינם.

אם זה לא מספיק, הרי שלמעשה תמורת תשלום של 149 דולרים יקבל הלקוח מכשיר חלופי שעלול לסבול מאותה הבעיה בדיוק. מדובר, אם כן, בפתרון חלקי למדי, וסביר להניח שלא יגרום ללקוחות, שהחליטו לנסות ולדרוש מאפל פיצוי בבית המשפט, למשוך את תביעתם. שתי תביעות לפחות הוגשו לבתי המשפט בארה"ב כתביעות ייצוגיות, שיחייבו את אפל לפצות כספית את כל הלקוחות שסבלו מהתקלה במידה והתביעות תאושרנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מחלת הטאצ'. צילום מסך
כן, זה אמיתי - וזה מרגיז. אבל לא מרגיז כמו התגובה של אפל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully