וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחנו! מתברר שיש טריק לפתוח את האייפון עם סירי. מדריך מצולם

מייקי לוי

20.11.2016 / 10:21

טוב, זה לא ממש לפתוח אותו לחלוטין, ולא עבד בצורה חלקה עם כל המכשירים, אבל הצלחנו תוך כמה דקות להשיג גישה לאנשי הקשר וכל גלריית התמונות באייפון נעול, מבלי להעביר טביעת אצבע או להקיש את הקוד. כעת תורה של אפל לשחרר עדכון גרסה שיחסום את הפרצה

צילום מסך

אייפונים ידועים כסמארטפונים מאובטחים הרבה יותר ממכשירי אנדרואיד. מערכת ההפעלה לניידים של אפל, iOS, הייתה מאז ומעולם סגורה ונטולת וריאציות שונות (כמו שיש אצל היצרניות השונות) אבל בשנה האחרונה התגלו כמה פרצות אבטחה שמעידות שגם הגן הסגור של אפל לא באמת מוגן.

חשוב להדגיש שאנדרואיד עדיין פרוצה יותר וחשופה יותר לנוזקות מאחר ומערכת ההפעלה פתוחה להורדות של אפליקציות חיצוניות, מחוץ לחנות האפליקציות. מאז ומעולם, מערכת ההפעלה היוותה אתגר עבור האקרים, שניסו להוכיח לאפל כי המערכת שלה לאו דווקא מאובטחת כמו שהיא חושבת. כעת, הפריצה התורנית מתגלה כפשוטה במיוחד, כזו שאפילו אנחנו הצלחנו לבצע תוך שעה של תרגול. הפרצה הזו צברה פופולריות רבה ברשת - גם מפני שהיא אינה באמת מסכנת את המכשיר וגם מפני שהיא, כאמור, פשוטה - והיא מאפשרת לגשת לכל התמונות ואנשי הקשר במכשיר באמצעות בסירי, אף על פי שהאייפון נעול.

פריצה לאייפון עם סירי. צילום מסך
השגנו גישה לכל הגלריה./צילום מסך

בסרטון שרץ ברשת מודגמת הפריצה במכשירי אייפון 6 ו-6 פלוס, אך אנחנו הצלחנו לבצע את זה דווקא על אייפון 5 בגרסה 8.1.3. כשניסינו לפרוץ למכשירי אייפון 6 ו-7 היא התגלתה כהרבה פחות פשוטה, אבל לפי הדיווחים ברשת, זה אפשרי. אז כיצד עושים זאת? אתם צריכים לדעת את מספר הטלפון של האייפון הנעול בסיסמה. כדי לדעת את המספר, פשוט הפעילו את סירי ותשאלו בעברית "מי אני" או באנגלית "who am I".

אחר כך תעלה כרטיסיה עם כל הפרטים לרבות אי-מייל, שם מלא וכמובן מספר טלפון. אחרי שגיליתם את המספר, התקשרו מטלפון אחר לאייפון הנעול ואל תענו לשיחה באייפון; במקום לחצו על שליחת הודעה > הודעה אישית. כעת תעברו לחלונית של שליחת סמס, ופה תצטרכו להפעיל את פיצ'ר ה-voice over, מדובר בפונקציה שנועדה לעיוורים או לכבדי ראיה המסמנת את מה שאתם לוחצים עליו ומקריאה את מה שמופיע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה, סירי./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לעשות זאת בקשו מסירי "Turn on voiceover". עכשיו מגיע החלק המורכב יותר: לחצו פעמיים עם האצבע על שורת הנמען, המשיכו להפעיל לחץ עם האצבע על זה ואחר כך לחצו פעמיים על המקלדת (כפי שהדגמנו בסרטון). בצעו זאת כמה פעמים עד שהמקלדת תשתנה וכשהיא תשתנה, תדעו שאתם כמעט בפנים. עכשיו אתם יכולים לבטל את ה-voice over (פשוט בקשו מסירי לעשות זאת).

כעת שורת הטקסט תאפשר הזנה של מידע בשורת הנמען, כתבו אות (כל אות) וחכו שהאייפון ישלים לבד לכתובת מייל, ברגע שזה קורה תופיע לכם כתובת מייל ולידה סימן של i, כלומר information; לחצו על האות ותעברו למסך של אנשי הקשר, שם לחצו על הוספת איש קשר או עריכת איש הקשר, בחרו בהוספת תמונה מהגלריה ושם כל גלריית התמונות תהיה פתוחה, אף על פי שהאייפון נעול. מי שעלה על הפריצה כתב כי הוא עדכן את אפל בנושא וכעת נצטרך להמתין שאפל תשחרר עדכון תוכנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

לו הלך קצת יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully