וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שציירת?! פאדיחה בשידור חדשות בחסות המשחק החדש של גוגל

אילן גלר

22.11.2016 / 9:05

כשביקשה האינטליגנציה המלאכותית של גוגל מאחת המשתתפות בתכנית לצייר תותח, קווי המתאר שאותם ניסתה לצייר על המסך נראו כמו משהו אחר לגמרי

צילום מסך

מערכות אינטליגנציה מלאכותית הן במקרים רבים מקור ללא מעט בושות, אם כי במקרה שלפניכם דווקא הגורם האנושי הוא האשם במבוכה. במהלך משדר חדשות הבוקר בתחנת טלוויזיה מקומית של רשת פוקס האמריקנית, ניסו המגישים באולפן להדגים לצופים את Quick, Draw - המשחק החדש של גוגל. במהלך המשחק נדרשים השחקנים לצייר חפצים שונים, בעוד שמנגנון האינטליגנציה המלאכותית מנסה לנחש למה התכוונו.

בתחילה התקדם המשחק כמצופה, אולם כשביקשה האינטליגנציה המלאכותית של גוגל מאחת המשתתפות בתכנית לצייר תותח, קווי המתאר שאותם ניסתה לצייר על המסך נראו כמו משהו אחר לגמרי - כפתור מחיקת המסך חבוי לו בפינה ואיננו ברור, ועל כן לא פלא שהמנחה לא הצליחה למצוא אותו ובמשך שניות ארוכות כיכב הציור שלה על המרקע בטרם התחלף.

הסרטון הפך לוויראלי כמעט כמו המשחק עצמו, וכל זה בסופו של דבר משרת היטב את מטרותיה של גוגל. ענקית הטכנולוגיה יצרה את המשחק לא רק בשביל הכיף, אלא בעיקר על מנת שהמשתמשים למעשה יתנדבו ללמד את מנגנון האינטליגנציה המלאכותית לזהות עצמים בצורה מדויקת ומהירה יותר. מידע זה יועיל לגוגל הן לצורך זיהוי חפצים בתמונות מצולמות, והן לצורך יצירת ממשקי משתמש חדשים בעתיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פאדיחה בשידור חי קוויק דרו. צילום מסך
אתם יכולים לנחש כבר מה היא ציירה?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully