וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרים: נוקיה תחזור בשנה הבאה לייצר סמארטפונים

אילן גלר

21.11.2016 / 9:37

החברה הפינית הוותיקה תהיה אחראית על פיתוח המותג ויצירת פטנטים וטכנולוגיות, ואילו פוקסקון הסינית, שאחראית גם על ייצור מכשירי האייפון בעולם, תיקח על עצמה את ייצור המכשירים החדשים ותשקיע כ-500 מיליון אירו בשיווקם ברחבי העולם

צילום מסך

(בסרטון: פרויקט המציאות המדומה OZO של נוקיה - גם יזכה לרוח גבית בשנת 2017)

זה עשוי להיות אחד הקאמבקים המרגשים בתולדות תעשיית הטכנולוגיה. בשנה הבאה צפויה חברת נוקיה הפינית להשיק מכשירי סמארטפון חדשים, לאחר היעדרות של שנים מהשוק. תכניות החברה לחזור לשוק הטלפונים החכמים נחשפו במסגרת מצגת שנערכה למשקיעים, לצד הכרזה גם על כניסה לתחום המציאות המדומה במהלך שנת 2018.

צוותי ההנדסה ומפעלי הייצור של נוקיה, שהיו אחראים על פיתוח מכשירי הטלפון הפופולריים של החברה בתחילת שנות ה-2000, נמכרו זה מכבר למיקרוסופט. המותג עצמו נותר בידי החברה הפינית, שמנסה כעת לחזור לגדולתה בזכות שיתוף פעולה עם היצרנית הסינית פוקסקון, האחראית על ייצור מכשירי האייפון. נוקיה תהיה אחראית על פיתוח המותג ויצירת פטנטים וטכנולוגיות, ואילו פוקסקון תיקח על עצמה את ייצור המכשירים החדשים ותשקיע כ-500 מיליון אירו בשיווקם ברחבי העולם.

האם לנוקיה יש סיכוי להצליח בשוק כה עמוס ותחרותי? החברה כבר הוכיחה בעבר יכולות מרשימות בכל הנוגע לפיתוח טכנולוגיות ייחודיות ועיצובים מקוריים, אך כאמור רבים מהאנשים שהיו אחראים על פיתוחים אלו עובדים כיום במיקרוסופט או שלא נותרו בתעשייה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצפי של נוקיה לשנים 2017 ו-2018./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully