וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשפוך נתרן לאסלה? זה כנראה יהיה הדבר האחרון שתעשו

אילן גלר

24.11.2016 / 7:15

נתרן (סודיום) הוא אחד הרכיבים הכימיים הפעילים ביותר שנמצאים בהישג-יד ומיותר לציין כי כל מגע שלו עם מים - גם בכמות קטנה - משמעו פיצוץ כמעט מידי

צילום מסך

חשבתם שלשפוך סוכריות מנטוס לתוך בקבוק קולה זה רעיון רע? נתרן (סודיום) הוא אחד הרכיבים הכימיים הפעילים ביותר שנמצאים בהישג-יד ומיותר לציין כי כל מגע שלו עם מים משמעו פיצוץ כמעט מידי. גרנט תומפסון, היוטיובר המצליח, החליט לנצל תכונה זו על מנת להפיק את אחד הסרטונים הוויראליים ביותר שלו עד היום, ושפך כמות הגונה של נתרן הישר לתוך האסלה.

עוד לפני כן, אנו זוכים לכמה הדגמות המבהירות כי מדובר בתערובת לא מומלצת לשימוש יומיומי. כמות מזערית של נתרן בתוך מים יוצרת לחץ שמספיק להעיף באוויר קרש כבד, וכמות מעט גדולה יותר כבר מספקת פיצוץ הגון ופולטת כמות אדירה של עשן. לאחר הניסויים האלו מגיע רגע האמת, והצוות משליך לתוך האסלה חופן של נתרן. התוצאה? בואו נגיד שאף אחד לא ישתמש שוב באסלה הזו לעולם.

אם כל זה לא נשמע לכם מטורף מספיק, אתם בהחלט מוזמנים להציע את הניסוי הבא בתגובות לסרטון ביוטיוב. כמעט כל הסרטונים שאותם מעלה תומפסון מצולמים לפי בקשת הגולשים, כך שאם יש לכם רעיון לתרגיל מסוכן עוד יותר, יש סיכוי שהוא יסכים לצלם אותו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תנסו את זה בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully