וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינה המלאכותית החלה לחלום לבד - והאיצה את הלמידה העצמית שלה

אילן גלר

29.11.2016 / 6:22

כשהאינטליגנציה המלאכותית חולמת היא למעשה משחקת במשחק פשוט המזכיר כותר פעולה בגוף ראשון, ולפי הדיווח הוא שיפר באופן משמעותי את יכולותיה של האינטליגנציה המלאכותית להניע חפצים וירטואליים ולנתח את הסביבה שלה באופן אוטומטי

צילום מסך

ככל שמערכת האינטליגנציה המלאכותית של גוגל, DeepMind, הופכת משוכללת יותר, כך היא מזכירה יותר בתכונותיה בני-אדם וחיות חושבות אחרות. החידוש האחרון אותו הציג צוות הפיתוח של גוגל הוא תכונה המאפשרת למערכת "לחלום", במטרה לשפר את יכולת הלמידה העצמית שלה תוך חזרה על מטלות פשוטות יחסית, במקום טיפול במשימות מורכבות.

כשהאינטליגנציה המלאכותית חולמת היא למעשה משחקת במשחק פשוט המזכיר כותר פעולה בגוף ראשון. מטרת המשחק היא לאסוף תפוח החבוי בתוך מבוך תלת-ממדי. הניסוי מכונה על ידי גוגל Unreal, ולפי הדיווח הוא שיפר באופן משמעותי את יכולותיה של האינטליגנציה המלאכותית להניע חפצים וירטואליים ולנתח את הסביבה שלה באופן אוטומטי לחלוטין.

מטרת העל של כל החידושים הללו אינה רק ללמד את המערכת לשחק במשחקי מחשב, למרות שייתכן בהחלט כי בסופו של דבר יולידו הניסויים את אחד הגיימרים הקשוחים בהיסטוריה. היכולות שאותן רוכשת האינטליגנציה המלאכותית יאפשרו לה לטפל במגוון מטלות שונות, החל באיתור תוצאות חיפוש מדויק ומהיר יותר, ועד תהליכים הקשורים בנהיגה אוטונומית, תרגום ומענה על שאלות ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

חלום של דיפ מיינד. צילום מסך
רובוטים חולמים על כבשים חשמליות? לא!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully