וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בווטסאפ: לצפות בסרטוני וידאו מבלי להוריד אותם

אילן גלר

24.11.2016 / 9:54

אם עד היום הסרטונים שהייתם מורידים מקבוצות ווטסאפ היו מבזבזים נתח מכובד מנפח האחסון בסמארטפון, כעת האפליקציה תציג את הסרטונים בצורה חסכונית יותר. העדכון זמין בשלב הזה למכשירי אנדרואיד בלבד, אם כי עדכון דומה לאייפון צפוי לצאת בקרוב

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
מעכשיו תוכלו לחסוך במקום אחסון בסמארטפון, ולא תצטרכו לעשות כלום כדי להפעיל את זה./צילום מסך, יוטיוב

מתקפת החידושים של ווטסאפ לא מפסיקה. לאחר עדכון משמעותי בתחילת החודש, שכלל אפשרות לקיים שיחות וידאו בין משתמשים, מציגה אפליקציית המסרים הפופולרית חידוש נוסף: צפייה בסרטונים באמצעות שידור (סטרימינג), ללא צורך בהורדת הקובץ כולו טרם יתחיל לנגן במכשירכם.

העדכון זמין בשלב הזה למכשירי אנדרואיד בלבד, אם כי עדכון דומה לאייפון צפוי לצאת בקרוב. לאחר שתעדכנו את האפליקציה לגרסה העדכנית ביותר של ווטסאפ, תבחינו בכך שסרטוני וידאו הנשלחים אליכם מתחילים לנגן לאחר כמה ספורות, במקום תהליך הורדה ארוך שיגזול עשרות מגה-בייטים מנפח האחסון שלכם במכשיר למעשה מתחילה האפליקציה לנגן את הווידאו עוד בטרם ירד בשלמותו, בדומה לצפייה בקבצי וידאו דרך יוטיוב או נטפליקס. המידע נשמר בזיכרון זמני ונמחק לאחר זמן מסוים, בניגוד לסרטונים שנשמרים מראש בתיקיית ההורדות ותופסים מקום עד שתמחקו אותם ידנית.

פרט למהירות הרבה שבה ניתן כעת להתחיל ולצפות בסרטונים, החידוש מאפשר להבין במהירות האם הסרטון שנשלח באמת מעניין אותנו. במידה ולא, ניתן כמובן להפסיק את הצפייה בכל רגע, וכך לחסוך את זמן הורדת הקובץ. עיבוד הנתונים והכנת הווידאו לסטרימינג נעשית כולה בשרתי החברה, כך שאין כל הבדל בתהליך משלוח הסרטונים או בזמן שייקח לכם לשתף סרטון עם חברים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully