וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילים הכי טובים שמצאנו בישראל לבלאק פריידיי

24.11.2016 / 12:39

רשתות השיווק והחנויות מפציצות אותנו בפרסומים לגבי מבצעים שווים אבל בדיקת מחירים השוואתית בזאפ מוכיחה שיש מעט מאוד דילים שווים באמת, ומוצרים שכדאי לרכוש דווקא בחגיגת הקניות של בלאק פריידיי. בחרנו עבורכם בפינצטה כמה מהדילים השווים באמת

צילום מסך

(בסרטון: אקס בוקס 360 עם קינקט)

"יום שישי השחור" (Black Friday) חל ביום שישי האחרון של חודש נובמבר. את הכינוי קיבל היום הזה כשהוא החל לפתוח את עונת הקניות לקראת חג המולד. מקור השם מבוסס על הביטוי "In the black", שמשמעותו להרוויח (בעולם ראיית החשבון, המוסכמה היא שערכים מספריים חיוביים נכתבים בשחור). עבור רשתות השיווק מדובר ביום חג של ממש ורבות מהן נוהגות לנפח את המחיר "המקורי" כדי להציע הנחות גדולות. גם בישראל אימצו את חגיגת הקניות ואת הנוהל של ניפוח המחיר המקורי, אבל בין כל הדילים המוצעים יש גם כמה הנחות למוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים שבאמת שווה לשים לב אליהן. אספנו עבורכם את המבצעים השווים ביותר שמצאנו, בהשוואה למחיר האמיתי של המוצרים בשאר ימות השנה (לפי זאפ).

בבאג נערכים מדי שנה לבלאק פריידיי ואחד מהמבצעים המשתלמים ביותר שמצאנו הוא קונסולת משחקים אקסבוקס 360 בנפח 500 גיגה, עם שלט אלחוטי והמשחק Forza Horizon 2. הקונסולה תעלה בבאג 690 שקלים בלבד, עם אחריות רשמית של מיקרוסופט, במקום 1,029 שקלים (במבצע זמינות 600 יחידות). נכון שהקונסולה היא לא מהחדשות ביותר, אך לאור הפופולריות שלה, יצרניות המשחקים ממשיכות לשחרר את הכותרים החדשים גם לקונסולה הזאת.

המשחק Forza Horizon 2

באג מציעה גם מגוון אוזניות של חברת Monster המוכרת, שבעבר שיתפה פעולה עם מותג האוזניות Beats. האוזניות iSport Strive V2 של החברה מוצעות למכירה במחיר של 99 שקלים במקום 199 שקלים. מדובר באוזניות פשוטות עמידות לזיעה במחיר מצוין הכוללות גם מיקרופון מובנה לניהול שיחות (כ-800 יחידות זמינות במבצע).

בניגוד לפרסומים, מבצעים מיוחדים ושווים באמת על סמארטפונים לא תמצאו בבלאק פריידיי - לפחות לא כאלה שיגרמו לכם לקנות מכשיר שאתם לא באמת צריכים או רוצים מלכתחילה. אך כן תוכלו למצוא מבצעים משתלמים לאביזרים. לדוגמה, ברשת בסטמובייל מציעים מגן מסך לאייפון 6 ול-6 פלוס במחיר של שקל אחד בלבד וטלפון חוטי של HP לשיחות סקייפ המתחבר ב-USB במחיר של חמישה שקלים בלבד במקום 189 שקלים.

האופניים החשמליים הפכו לאחד מהכלי תחבורה הפופולריים בישראל; הם קומפקטיים וניתן להתנייד איתם באמצעות תחבורה ציבורית, אבל מחירם לרוב לא מאפשר לכל אחד להצטייד בזוג. בחנות האופניים Recycles מציעים אופניים חשמליים של המותג האיטלקי DIAVELO במחיר של 3,899 שקלים במקום 6,499 שקלים. הסוללה מספקת רכיבה של עד 30 קילומטרים ומדובר באופניים החשמליים הקלים ביותר בארץ. במבצע יש 600 יחידות זמינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופניים חשמליים של DIAVELO ב-3,899 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההנחה המשמעותית ביותר על רחפן שהצלחנו למצוא לבלאק פריידיי היא על רחפן מדגם FX-7Si. מדובר ברחפן למתחילים שעולה בוואלה! שופס 499 שקלים במקום 799 שקלים (המחיר הזול ביותר בזאפ הוא 689 שקלים). הרחפן הזה יכול לטוס למרחק של עד 80 מטרים, הוא כולל מצלמה מובנית של 2 מגה-פיקסל המאפשרת לשדר בצורה ישירה לסמארטפון שלכם באמצעות אפליקציה וסוללת הרחפן תספק זמן של עד 7 דקות באוויר.

באתר וואלה! שופס ניתן למצוא שואב אבק ציקלוני של חברת הובר מדגם TSX-2110, בעוצמה של 2100 וואט עם מיכל שקוף הניתן לשטיפה בקיבולת של 2 ליטר, כך שאין צורך לרכוש שקיות. מחירו במבצע של 399 שקלים במקום 699 שקלים (המחיר הזול ביותר בזאפ עבור אותו שואב אבק הוא 619 שקלים). המלאי העומד לרשות המבצע הוא מינימום 20 יחידות והמכשיר כולל מברשת לספות, לריפודים, מוט הארכה, צינור גמיש באורך מטר וחצי וכבל חשמלי קפיצי נאסף באורך חמישה מטרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שואב אבק ציקלוני של חברת הובר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully