וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו גיימר קיבל תרומה של 10,000 דולרים

אילן גלר

6.12.2016 / 8:42

התורם האנונימי, המוכר רק בשם המשתמש AC Royale, ממש התלהב כנראה מהמשחקים של נינג'ה שכן בשבועות הבאים הוסיף לתרום לו סכומים דומים במהלך השידורים החיים, עד לסך של 75,000 דולרים

צילום מסך

"נינג'ה" הוא שחקן Halo מקצועי, המעביר את שעות המשחק שלו בשידור-חי באמצעות אתרים כמו יוטיוב ו-Twitch. הוא עושה זאת בתקווה לתרומות מצד המעריצים, אם כי אין כל חובה לשלם לו וסביר להניח שהוא לא מצפה גם לתרומות גדולות מדי, מאחר והוא עדיין מחשיב את עצמו כחובבן ולא גיימר מקצועי המתפרנס מהמשחק. כל זה השתנה ברגע אחד, שתועד על ידי מצלמת הרשת המתעדת את נינג'ה משחק, בו קיבל לפתע הגיימר תרומה של 10,000 דולרים.

התורם האנונימי, המוכר רק בשם המשתמש AC Royale, ממש התלהב כנראה מהמשחקים של נינג'ה שכן בשבועות הבאים הוסיף לתרום לו סכומים דומים במהלך השידורים החיים, עד לסך של 75,000 דולרים. נינג'ה הוא גם לא הגיימר היחיד שנהנה מתרומותיו, מה שמבסס את ההנחה כי מדובר במיליונר חובב גיימינג ששמח לשתף את הונו עם השחקנים האהובים עליו.

מאז התרומה המדהימה, קיבל נינג'ה כנראה הרבה יותר ביטחון, שכן באחד השידורים הבאים חשף בפני הצופים כי הציע אירוסין לזוגתו. הוא עדיין משחק Halo מדי פעם, סתם בשביל הכיף. לא סביר שאי-פעם בחייו יקבל שוב תרומה נדיבה כמו זו של AC Royale המסתורי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נינג'ה גיימר. צילום מסך
הלם!/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully