וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לא בסדר בתמונה? הצילום שהטריף את האינטרנט

אילן גלר

27.11.2016 / 9:53

התמונה הזו לא נערכה בפוטושופ, ולא נוספו לה שמיים מלאי כוכבים שנדיר מאוד לראות מכדור הארץ. אז מה הפך את התמונה הזו למרשימה כל כך? הצלם פשוט הפך אותה

יח"צ - חד פעמי

במבט ראשון נראה כי הצילום הזה של שמורת הטבע "יוסמיטי" שבמדינת קליפורניה בארה"ב אמנם מרשים אך אינו יוצא דופן; בתמונה ניתן לראות את רכס ההרים המפורסם בשעות החשיכה ומעליו לכאורה תצוגה מרשימה של השמיים, כפי שלא ניתן לרוב לראות מכדור הארץ. אלא שהצצה נוספת בתמונה מעלה ספקות, בעיקר כששמים לב לעיוות מסוים של העצים בתחתית הצילום. האם מדובר בשיבוש אופטי כלשהו? התמונה הזו הפכה לוויראלית בשבוע האחרון בזכות השילוב המדהים של אלמנטים בה אבל ההסבר מאחוריה הרבה יותר פשוט - הצילום הזה הפוך.

יוסמיטי קווין וולף.
התמונה ההפוכה שהפכה לוויראלית.

היוצר קווין וולף מסן-פרנסיסקו הוא האחראי לתמונה המהפנטת, אותה צילם במהלך ביקור בשמורה. הוא שם לב לכך שהשתקפות המים והאבנים בתוך האגם מזכירים מאוד שמיים אפלים וכוכבים, ולאחר שהפך את התמונה שצילם הבין שהוא צודק לחלוטין. את התוצאה הוא שיתף באתר Reddit, שם זכה לאלפי תגובות חיוביות כולל גולשים הסבורים כי מדובר בצילום הלילי המרהיב ביותר של יוסמיטי אי-פעם (למרות שצולם במהלך היום). "זה מדהים! זה נראה ממש כמו צילום שמפגיש בין הלילה והיום!", כתב גולש אחד.

אחרי שמביטים בתמונה המקורית (לפי שוולף הפך אותה והפיץ אותה ברשת) כל האפקט המרשים מתפוגג. ואם יש משהו אחד שלמדנו מהסיפור הזה הוא שלפעמים שינוי קל בפרספקטיבה יכול להביא לשינוי ענק ברגש שאנחנו חשים לתמונה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: התמונה המקורית, משמאל - ההפוכה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully