וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף: המפרט של סמארטפון הדגל של נוקיה בשנה הבאה

אילן גלר

4.12.2016 / 8:31

לפי המפרט, שמצא את דרכו לרשת, המכשיר שיוצג בתחילת שנה הבאה לא יהיה הכי משוכלל בעולם אבל הוא יהיה מספיק מתקדם כדי להציע חוויית שימוש טובה ואולי להחזיר למשחק את ענקית הסלולר הפינית, שירדה מגדולתה

יח"צ - חד פעמי

ענקית הטכנולוגיה הפינית, ששלטה בעבר ללא עוררין בתחום הטלפונים הסלולריים, צפויה להציג בתערוכת המובייל של ברצלונה בחודש פברואר הקרוב סמארטפון חדש מתוצרתה לאחר שנים של היעדרות מהשוק. פרטים ראשונים על מפרט המכשיר של נוקיה, שהודלפו לרשת, מעידים כי מדובר ככל הנראה בדגם שלא יתחרה במכשירי הדגל של היצרניות המובילות, אם כי ייתכן בהחלט שלנוקיה יש עדיין כמה הפתעות בשרוול.

המעבד המרכזי שבו בחרו בנוקיה, לפי הפרטים שהודלפו, הוא סנאפדרגון 820 - מעבד מתקדם שבשנת 2017 יוחלף ביורש (סמאפדרגון 835) ואולי ייחשב כמיושן. המצלמה תגיע עם עדשות מתוצרת קרל צייס, מותג האופטיקה הנחשב שכבר שיתף פעולה עם נוקיה בעבר, ואילו המסך יוצע בגדלי 5.2 או 5.5 אינץ' באיכות Quad HD.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך יראה המכשיר החדש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שעיצוב המכשיר עצמו נותר חסוי, כנראה שהוא יהיה חסין בפני מים ואבק והגוף יהיה עטוף בחתיכת אלומיניום אחת (Unibody). מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד בגרסתה העדכנית ביותר (7.0 נוגט), וסביר להניח שתכלול גם כמה אפליקציות בלעדיות של נוקיה, בעיקר בכל הנוגע לצילום ושיתוף תכנים. לשאר הפרטים נאלץ להמתין בסבלנות עד לחשיפה הרשמית, שאמורה להיות אחד מאירועי השיא של התערוכה המסקרנת.

גם בעוד כמה חודשים, המפרט הזה אמנם לא יהיה שיא השכלול בעולם אבל מספיק מתקדם כדי להציע חוויית שימוש טובה מאוד (בדומה למכשירי הדגל כיום) ובסופו של דבר מה שיקבע את הצלחת הדגם הראשון יהיה כנראה המחיר, שייאלץ להתחרות בסמארטפונים סיניים עם מפרט דומה ותג מחיר נמוך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully