וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק משיקה פיצ'ר חדש למשחקים במסנג'ר - Instant Games

30.11.2016 / 10:24

באמצעות Instant Games ניתן לגלות משחקים פופולריים ולשחק בהם ללא צורך בהורדות, התקנות או אפליקציות נוספות. בין המשחקים: פק-מן, SPACE INVADERS ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרגע זמינים 17 משחקים ללא צורך בהתקנה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית ממשיכה להרחיב את הפעילות של משתמשיה במסנג'ר של פייסבוק ומשיקה עולם משחקים חדש בשם Instant Games. הפיצ'ר מציע חווית משחק חדשה ישירות בסמארטפון ובמחשב תוך שימוש במסנג'ר. באמצעות Instant Games ניתן לגלות משחקים פופולריים ולשחק בהם ללא צורך בהורדות, התקנות או אפליקציות נוספות.

הפיצ'ר החדש זמין בשלב הזה ב-30 מדינות, בהן ישראל, בגרסאות iOS 8 ומתקדמות יותר ובאנדרואיד 5.0 והלאה. באמצעות הפיצ'ר ניתן גם לשתף את המשחקים עם חברים ולהפוך אותם למשחקים קבוצתיים וגם תחרותיים, לנהל צ'אטים הקשורים למשחק, לעודד, לברך לחגוג, להציב אתגרים, לחלוק המלצות למשחקים, להציב אתגרים, להשוות תוצאות, היסטוריית משחקים אישית ועוד. בנוסף ניתן להיכנס לעמודי הפייסבוק של המשחקים עצמם כדי ללמוד עליהם יותר.

פיצ'ר Instant Games זמין גם בפיד של המשתמשים בפייסבוק. בשלב הזה זמינים 17 משחקים: PAC-MAN, Galaga, BANDAI, ARKANOID, SPACE INVADERS, TRACK & FIELD 100M, Words with Friends: Frenzy, Shuffle Cats Mini, EverWing, Hex, Endless Lake, Templar 2048, The Tribez: Puzzle Rush, 2020 Connect, Puzzle Bobble, Zookeeper, Brick Pop, Wordalot Express.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים מה לעשות? נסו לשחק קצת מול חברים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully