וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS 10: כך תגדירו אנשי קשר שיצלצלו גם כשהמכשיר על שקט

אילן גלר

7.12.2016 / 8:05

השעה מאוחרת, אתם רוצים לשים את האייפון על שקט אבל מחכים לשיחה חשובה, או דואגים לבן משפחה שיצא מהבית. במקום להתחבט האם להעביר את המכשיר למצב שקט או לסבול את הנדנודים - הגדירו אנשי קשר חשובים

ShutterStock

(בסרטון: הפעלת מצב שקט ב-iOS 10)

המצב השקט (Do Not Disturb) של מערכת ההפעלה iOS מאפשר להגדיר שעות מסוימות שבהן המכשיר לא יצלצל ולא ישמיע התראות, כדי לא להפריע לכם או לילדים בזמן המנוחה. אולם מה בנוגע לאנשי קשר להם אתם מוכנים לענות בכל מקום ובכל זמן? אם עד עתה לא הפעלתם את התכונה מתוך חשש כי תגרום לכם לפספס שיחה חשובה, הנה הפתרון.

היכנסו לרשימת אנשי הקשר של מכשיר האייפון שלכם. חפשו בתוכה את שמו של איש הקשר החשוב, שיצלצל בכל מצב, ואז הקישו עליו. במסך הבא בחרו באפשרות העריכה (Edit) המופיעה בצד הימני העליון של המסך. כעת הקישו על אפשרות בחירת הרינגטון. מעל לרשימת הצלצולים תופיע האפשרות "Emergency Bypass" (מעקף חירום).

לאחר שתפעילו אפשרות זו, ישמיע המכשיר צלצול גם אם אותו איש קשר יתקשר אליכם במהלך השעות השקטות. כעת תוכלו להפעיל את התכונה הזו בלב שקט - היא תחסוך לכם הרבה עצבים מיותרים כשתימנע משיחות טלמרקטינג או סתם אנשים לא מאוד חשובים להעיר את כל בני הבית בשעות המאוחרות, מבלי לחסום שיחות מאלו שיקרים לכם באמת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מחזיקה אייפון. ShutterStock
שקט עם חריגים./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • iOS
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully