וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים מחרימים את HP: "תומכת בכיבוש"

1.12.2016 / 8:24

גולשים פלסטינים החלו להריץ ברשתות החברתיות קמפיין חדש הקורא להחרים את ענקית הטכנולוגיה האמריקנית, בשל התמיכה בישראל. הם רק שכחו את כל שאר הטכנולוגיות שפותחו פה בישראל כמו דיסק-און-קי, שבבי אינטל, Waze ועוד

צילום מסך

במסגרת הקמפיין העולמי להחרמת ישראל - BDS - החל לרוץ בקרב הגולשים הפלסטינים ברשתות החברתיות גם קמפיין נגד חברת HP, בטענה שענקית המחשוב והאלקטרוניקה האמריקנית תומכת בישראל ובכיבוש בשטחים תחת ההשטאג "#الأسبوعالعالميضد_HP".

הקמפיין קורא לפלסטינים ולתומכי המאבק הפלסטיני להחרים את מוצרי החברה, המייצרת מחשבים, מדפסות וצגים, כל עוד החברה תמשיך להשקיע בישראל.
לפי הדיווחים, הסיבה ש-HP נבחרה היא כי החברה מסייעת לוגיסטית וטכנולוגית לצה"ל ליישם את המדיניות בשטחים ומסייעת גם למצור הימי על עזה באמצעים טכנולוגיים.

הקמפיין מלווה בקריקטורות רבות המציגות את מוצרי החברה טבולים בדם, כמו למשל התמונה של מדפסת HP המשתמשת בדם פלסטינים במקום בדיו.

מי שמכיר את תעשיית ההיי-טק הישראלית כנראה יבין שההחלטה להחרים את HP אקראית לחלוטין. קודם כל, מי שרוצה לפתוח מיד בחרם, מוזמן לקחת את כל המחשבים (נייחים וניידים) עם מעבדי פנטיום וסלרון של אינטל ולזרוק אותם לזבל. הטכנולוגיה שלהם פותחה בישראל וחלקם אף מיוצרים כאן. המעבד הראשון למחשב האישי (אינטל 8088) שעליו התבסס המחשב האישי הראשון עוצב במעבדת אינטל בחיפה.

חרם פלסטיני HP. צילום מסך
דם במקום דיו./צילום מסך

אם המחרימים עדיין משתמשים בווינדוז XP או ויסטה, או באופיס של מיקרוסופט, הם משתמשים במוצר שפותח בישראל. ההמלצה שלנו היא ללמוד לתפעל מערכת הפעלה אחרת כי מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בארץ סיפק הרבה מהידע והטכנולוגיה וימשיך לספק אותם בעתיד.

מי שמשתמש בפיירוול להגן על המחשב, מומלץ שיבטלו ויתחיל להחזיק אצבעות כי חברת צ'קפוינט הישראלית היא מהחברות המובילות בעולם בתחום, וגם פיתחה את מודל האבטחה בו משתמשים היום רבים בעולם.

מי שמעוניין להחרים את ישראל יצטרך גם למרבה הצער להיגמל משימוש ב- Wazeומתמונות סלפי, או צילום תמונות באופן כללי באמצעות הסמארטפון כי השבב המאפשר זאת גם פותח בישראל. על זה יצטרכו המחרימים המתלהמים גם להחליף את כרום ולהפסיק לגלוש בגוגל מאחר וענקית החיפוש פועלת בישראל ומשתמשת בפיתוחים ישראליים כדי לשפר רבים מהמוצרים שלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ראש הממשלה בנימין נתניהו במפעל אינטל, קריית גת. נובמבר 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
למה לא להחרים את כל המחשבים עם שבבי אינטל?/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בנוסף, המחרימים יצטרכו לוותר גם על שליחת הודעות SMS בניידים ומי שעוד לא ויתר על התא הקולי מוזמן לעשות זאת עכשיו במסגרת החרם. ליתר ביטחון עדיף גם להתנתק מפייסבוק מפני שפיצ'רים רבים ברשת החברתית גם פותחו בישראל.

וכמובן שמי שירצה להחרים את ישראל ייאלץ להיפטר מכל התקני הדיסק-און-קי שברשותו מאחר ומדובר בפיתוח כחול-לבן שנקנה על ידי סאנדיסק. שיחות VoIP (כמו בסקייפ, וואטסאפ וכו') ייאלצו להישאר בחוץ יחד עם עט סורק, מקלדת לייזר וירטואלית וכל אתרי האינטרנט המשתמשים בשפת הפיתוח PHP. אופס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully