וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם פרסמה את 10 הפרופילים הפופולריים לשנת 2016

אילן גלר

4.12.2016 / 8:50

הרשימה נשלטת כמעט כולה על ידי נשים, המחזיקות בחמש המקומות הראשונים, ובשמונה מקומות בסך הכול. במקום הראשון זמרת הפופ סלינה גומז, עם 103 מיליון עוקבים

אימג'בנק GettyImages

אפליקציית שיתוף התמונות והסרטונים הפופולרית אינסטגרם מסכמת את שנת 2016 עם פרסום רשימת עשרת הפרופילים הפופולריים ביותר. הרשימה נשלטת כמעט כולה על ידי נשים, המחזיקות בחמש המקומות הראשונים, ובשמונה מקומות בסך הכול מתוך הרשימה. כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו (מקום שישי) וכוכב הקולנוע דווין ג'ונסון (מקום שמיני) הם הגברים היחידים המופיעים בה.

אל המקום הראשון מזנקת זמרת הפופ סלינה גומז, עם 103 מיליון עוקבים - כ-50 מיליון מהם התווספו במהלך השנה הנוכחית. טיילור סוויפט נאלצת להסתפק במקום השני המכובד, עם 93.6 מיליון מעריצים. למקום השלישי הגיעה הזמרת אריאנה גרנדה עם 89.6 מיליון עוקבים, ואילו למקום הרביעי כוכבת הפופ הוותיקה יחסית ביונסה שמסיימת את 2016 עם 88.9 מיליון עוקבים באינסטגרם.

קים קרדשיאן, הנחשבת לאשפית המדיה החברתית והתפוצה הוויראלית, הגיעה למקום החמישי עם 87.8 מיליון עוקבים, וקיילי ג'נר נמצאת במקום שביעי עם 79.5 מיליון. את טבלת עשרת הפרופילים הפופולריים סוגרות ניקי מינאז' (69 מיליון עוקבים) וקנדל ג'נר (68.9 מיליון).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטסגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully