וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיכה חכמה שמסדרת את עצמה בבוקר - תזמינו גם לנו אחת בבקשה

אילן גלר

4.12.2016 / 9:09

המחיר הוא כנראה הפרט היחיד שירחק מכם מעט את החלום. במסגרת פרויקט מימון ההמונים בקיקסטרטר, מבקשים היזמים סכום של כ-270 דולרים עבור מתקן לסידור מיטת יחיד, ועד 300 דולרים למתקן המיועד למיטת "קינג סייז" זוגית

צילום מסך

סידור מצעי המיטה בבוקר, בוודאי בימי החורף, היא ללא ספק אחת ממטלות משק הבית המעצבנות ביותר. לכן בוודאי תשמחו לשמוע כי צוות של יזמים מקנדה טוען כי הצליח לפתח "שמיכה חכמה" שמסדרת את עצמה, באמצעות מנגנון מתוחכם המתנפח באופן אוטומטי וגורם למתיחת השמיכה וסידורה מחדש על המיטה.

המערכת מורכבת משני חלקים: המתקן המתנפח, שהוא מעין סדין דקיק אותו יש להכניס לתוך הציפה ביחד עם השמיכה עצמה, ומשאבת הניפוח הצמודה לפיקוד אלקטרוני, אותה יש להניח מתחת למיטה. המערכת כוללת גם חיבור אלחוטי למכשירי סמארטפון, ואפליקציה המאפשרת להגדיר מראש באילו שעות וימים השמיכה תתנפח ותסדר את עצמה (כך שחלילה לא תתחיל לפעול בשבת בבוקר כשאתם מרשים לעצמכם להישאר בין הסדינים עד הצהריים).

המחיר הוא כנראה הפרט היחיד שירחק מכם מעט את החלום. במסגרת פרויקט מימון ההמונים בקיקסטרטר, מבקשים היזמים סכום של כ-270 דולרים עבור מתקן לסידור מיטת יחיד, ועד 300 דולרים למתקן המיועד למיטת "קינג סייז" זוגית. במחירים אלו, אנו לא מאוד מופתעים שעד כה הקמפיין לא הצליח להשיג יעד גיוס צנוע יחסית של כ-20,000 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסדר את המיטה? זה כל כך 2015!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully