וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ תפסיק לעבוד בדגמים הישנים האלה בעוד חודש

אילן גלר

4.12.2016 / 9:31

בחברה מסבירים כי הוויתור על תמיכה במערכות הפעלה מיושנות יאפשר להתמקד בשדרוג הגרסאות הפופולריות יותר של האפליקציה, עבור iOS ואנדרואיד במהדורותיהן המודרניות: "כשהתחלנו לפתח את ווטסאפ חנות האפליקציות של אפל הייתה בת כמה חודשים בלבד"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: בלקברי קלאסיק - כבר לא ברשימה של המכשירים הנתמכים)

אם יש לכם מכשיר סמארטפון ישן במיוחד, או חס וחלילה מכשיר טלפון שאיננו סמארטפון כלל, ייתכן כי אפליקציית ההודעות הפופולרית ווטסאפ תפסיק לפעול בו בעוד כחודש. כבר בתחילת שנת 2017 תחדל האפליקציה לפעול על מכשירים המריצים את גרסאות 2.1 ו-2.2 של אנדרואיד, מכשירי Windows Phone 7, ומכשירי אייפון 3GS וכאלו שמשום מה עדיין מותקנת בהם מערכת ההפעלה iOS 6.

לקראת אמצע השנה, תפסיק האפליקציה לתמוך גם במכשירי בלאקברי (Blackberry OS וגם Blackberry 10), וכמעט כל המכשירים הקלאסיים של נוקיה, מהמכשירים הטיפשים (מבוססי S40) ועד המכשירים החכמים של החברה, המריצים את מערכת ההפעלה Symbian S60.

"כשהתחלנו לפתח את ווטסאפ בשנת 2009, מכשירי המובייל בהם השתמשו אנשים נראו שונה מאוד מכפי שהם נראים כיום", נכתב בפוסט נוסטלגי במיוחד בבלוג הרשמי של החברה. "חנות האפליקציות של אפל הייתה בת כמה חודשים בלבד. כשבעים אחוזים מכל הסמארטפונים שנמכרו היו מתוצרת בלאקברי או נוקיה". בחברה מסבירים כי הוויתור על תמיכה במערכות הפעלה מיושנות יאפשר להתמקד בשדרוג הגרסאות הפופולריות יותר של האפליקציה, עבור iOS ואנדרואיד במהדורותיהן המודרניות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתמשים עדיין בבלקברי? תיפרדו מווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully