וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודה בתקלה שמשביתה אייפונים. כך תבדקו את המכשיר שלכם

אילן גלר

4.12.2016 / 10:04

אפל מזמינה לקוחות הסבורים כי הם מחזיקים במכשיר אייפון 6S בעייתי לבדוק באתר שלה את המספר הסריאלי, ובמידה והוא אכן משתייך לרשימה לסור לחנות ולהחליף אותו בחינם. מי שסובל מהתקלה עם מכשיר מדגם אחר מוזמן לשלם כרגיל

צילום מסך

בשבועיים האחרונים, דיווחו רבים ממשתמשי אייפון על תקלה שגורמת לכיבוי של המכשיר באופן פתאומי כשהסוללה מגיעה ל-30 אחוזים. המכשירים נדלקים מיד מחדש אחרי שמחברים את המטען ורוב המתלוננים סברו כי התקלה קשורה בעדכון האחרון למערכת ההפעלה iOS 10, שגרם לדעתם לכל הצרות.

כעת אפל מודה כי התקלה אכן קיימת, אולם לפי בדיקת החברה מדובר דווקא בבעיית חומרה. "מצאנו כי חלק קטן ממכשירי אייפון 6S, שיוצרו בספטמבר ובאוקטובר 2015, הכילו רכיב סוללה שנחשף לאוויר הפתוח למשך זמן ארוך מהנדרש במהלך תהליך ההרכבה", נכתב בהודעת החברה. "כתוצאה, הסוללות הללו עלולות להביא לכיבוי פתאומי של המכשיר". בחברה מדגישים כי לא מדובר בשום פנים ואופן בבעיה העלולה לגרום לסוללה להפוך ללא בטוחה לשימוש; כלומר להתפוצץ.

אפל מזמינה לקוחות הסבורים כי הם מחזיקים במכשיר אייפון 6S בעייתי לבדוק באתר שלה את המספר הסידורי, ובמידה והוא אכן משתייך לרשימה לסור לחנות ולהחליף אותו בחינם (הצעה זו תקפה כמובן גם ללקוחות ישראלים, שאמורים לקבל שירות מהיבואן הרשמי ממנו רכשו את המכשיר). באשר ללקוחות הסובלים מהתקלה ואינם מחזיקים במכשיר אייפון 6S, לאלו בינתיים לא מוצע כל פתרון.

[הקליקו כאן כדי לבדוק את המספר הסידורי של האייפון שלכם]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון. ShutterStock
התקלה, לפי אפל, קיימת במכשירי אייפון 6S, שיוצרו בספטמבר ובאוקטובר 2015./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully