וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הכריזה על המשחקים והאפליקציות הפופולריים של 2016

אילן גלר

5.12.2016 / 9:14

באופן מפתיע לא תמצאו ברשימה את האפליקציות הבסיסיות, שיש בכל מכשיר אנדרואיד, אלא כלי עריכה לצילומי סלפי, מקלדת אימוג'י ואפליקציית האזנה לפודקאסטים. במקום הראשון - אפליקציה ישראלית

צילום מסך

(בסרטון: Face Changer 2 הישראלית)

חנות האפליקציות של גוגל מסכמת עוד שנה של שיאי הורדות, עם רשימת המוצרים הפופולריים ביותר בכל קטגוריה. לפי הנתונים של גוגל, האפליקציה המצליחה ביותר בשנת 2016 היא Face Changer 2 הישראלית, המציעה כלי עריכה אוטומטיים לצילומי סלפי וחוגגת יותר מ-50 מיליון משתמשים בתוך חודשים ספורים. גם במקום השני נמצאת אפליקציה חינמית לעריכת צילומי סלפי, בשם Lumyer, שהתחדשה לאחרונה גם באפקטים לסרטוני וידאו.

Castbox, אפליקציה להאזנה לפודקאסטים, נמצאת במקום השלישי ומדגימה עד כמה פורמט זה הפך למיינסטרים בשנה החולפת. מקלדת האימוג'י "Emoji Keyboard Pro" הגיעה למקום הרביעי, ואילו במקום החמישי שוב אפליקציית הפילטרים MSQRD שנדמה כי ירדה מעט מגדולתה מאז נרכשה על ידי פייסבוק באמצע השנה.

ברשימת המשחקים יש פחות הפתעות. המשחק הפופולרי של השנה הוא כמובן Pokemon GO, ולאחריו להיט האסטרטגיה Clash Royale. משחק הנהיגה האקסטרימי Traffic Rider נמצא במקום השלישי, ולאחריו משחק הארקייד הממכר slither.io, ואפליקציית ניהול קבוצות הכדורגל Dream League Soccer. במדינות שבהן מציעה גוגל גם סרטים וסדרות למכירה, הסרט הפופולרי ביותר הוא דדפול, ואילו הסדרה הפופולרית מכולן היא "משחקי הכס", שהביסה השנה את "המתים המהלכים" בדירוג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

Face Changer. צילום מסך
במקום הראשון - Face Changer 2 הישראלית./צילום מסך

האפליקציות הפופולריות של 2016

המשחקים הפופולריים של 2016

פוקימון גו. ShutterStock
פוקימון גו בטופ - לא מפתיע./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully