וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלוש עם הלפטופ בכל מקום: כך תהפכו את הסמארטפון לראוטר

11.12.2016 / 8:10

בשנים האחרונות מציעים כמעט כל הסמארטפונים פיצ'ר בשם Hot Spot המנתב את חבילת הגלישה הסלולרית ללפטופ והופך כל מכשיר סלולרי לראוטר. כך תפעילו אותו במכשירים השונים, מגלקסי לאייפון

צילום מסך

בזכות גלישה בסלולר בדור הרביעי, אנחנו רגילים להיות מחוברים לרשת בכל מקום; אבל זה רלוונטי רק לגלישה מהסמארטפון ולא בלפטופ, איתו אנחנו נאלצים לאתר נקודות גישה ל-Wi-Fi או לשלם על מודם סלולרי. אבל בשנים האחרונות כמעט כל סמארטפון מציע להפוך למודם סלולרי זמני בקלות, ולגלוש בלפטופ תוך ניצול חבילת הגלישה הסלולרית.

הסמארטפונים העדכניים מאפשרים להגדיר נקודת גישה אישית (Hot Spot), אליה ניתן לחבר לפטופ אחד או כמה לפטופים עם סיסמה. חשוב, כמובן, לשים לב שאתם לא שורפים את כל חבילת הגלישה שלכם על צפייה תמימה ביוטיוב, אבל לצורך עבודה על מיילים וגלישה באתרים זה פיתרון אלגנטי ויעיל.

במכשירי נקסוס של גוגל, או כל מכשיר אנדרואיד עליו יש התקנת אנדרואיד נקיה, פתחו את ההגדרות > רשתות ותקשורת אלחוטי ולחצו על "עוד". שם בחרו בנקודה לשיתוף אינטרנט. בתפריט תוכלו להפעיל את אפשרות שיתוף האינטרנט גם באמצעות קישורית הבלוטות', USB ולשנות את שם הרשת והסיסמה.

אילוסטרציה. ShutterStock
לעבוד עם הלפטופ מכל מקום./ShutterStock

במכשירי Galaxy S6 ומעלה של סמסונג פתחו את ההגדרות, לחצו על נתב אלחוטי נייד וחיבור בין מכשירים. בתפריט הבא תוכלו להשתמש במכשיר כנקודה חמה באמצעות בלוטות' או חיבור USB. כדי להגדיר ולהפעיל את נקודת הגישה, לחצו על נתב אלחוטי נייד ואחר כך על "עוד". שם תוכלו להוסיף מכשירים באמצעות כתובת MAC או למחוק מכשירים שכבר התחברו לרשת שלכם, את שם הרשת, את סוג האבטחה ואת הסיסמה. כמו כן ניתן להגדיר שאחרי זמן מסוים ללא חיבור לרשת שלכם, המכשיר יכבה את נקודת הגישה ובכך ימנע בזבוז סוללה. אחרי ששיניתם את ההגדרות, חזרו מסך אחד אחורה ל-"נתב אלחוטי נייד" ושם תוכלו לצפות בסיסמה וגם להפעיל את נקודת הגישה.

במכשירי וואווי החכימו לעשות והגבילו את נפח הגלישה כדי שלא נבזבז את כל החבילה שלנו. כדי לפתוח את התפריט היכנסו להגדרות, לחצו על "עוד" ואז על קישור ונקודת גישה ניידת. לחיצה נוספת על נקודת גישה ניידת לרשת ה-Wi-Fi תאפשר לכם להגדיר את מגבלת נתוני הגלישה, לבחור את פס השידור (תדר 2.4GHz או 5.0GHz) את הערוץ השידור ואת מספר החיבורים המרבי המותר. בקיצור, ממש כמו ראוטר אמיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדרת הוטסופט - כך זה נראה במכשירי וואווי./מערכת וואלה!, צילום מסך

במכשירי LG G5 פתחו את ההגדרות, לחצו על שיתוף אינטרנט תחת הקטגוריה "קישוריות". במסך שלפניכם תוכלו לבצע שיתוף באמצעות USB, בלוטות' או להפעיל את נקודת הגישה. לחיצה על "נקודה חמה ניידת ב-Wi-Fi" תוביל להגדרות, שם תוכלו לשנות את שם הרשת, את סוג הצפנת הסיסמה, את הסיסמה עצמה ובאפשרויות המתקדמות, תוכלו לשנות את ערוץ השידור, דבר שממש לא אמור להפריע לכם אבל טוב שנמצא שם. כמו כן, ניתן לקצוב את פרק הזמן שהנקודה תפעל, ולצפות ברשימת ההתקנים המחוברים כדי לוודא שאף אחד לא תופס טרמפ על הרשת שלכם.

באייפון האפשרויות מוגבלות למדי ולא תוכלו לעשות יותר מדי מלבד שיתוף האינטרנט באמצעות קישורית ה-Wi-Fi, בלוטות' או USB ולשנות את הסיסמה. כדי להפעיל את שיתוף האינטרנט פתחו את ההגדרות ואז לחצו על נקודת גישה אישית. שם יופיע לכם הסבר מפורט כיצד להפעיל את נקודת הגישה. באותו המסך תוכלו להפעיל את הנקודה וגם לשנות את סיסמת האינטרנט האלחוטי. שם נקודת הגישה נקבע על פי שם האייפון שלכם וכדי לשנות את זה, היכנסו בהגדרות אל כללי > אודות ושם תוכלו לשנות את שם האייפון.

אחרי שהגדרתם והפעלתם נקודת גישה אישית בסמארטפון, חפשו את השם שהגדרתם כראוטר לכל דבר במחשב, הזינו את הסיסמה ואתם מחוברים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully