וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני השיקה הבוקר בישראל את מכשיר הדגל Xperia XZ. כמה הוא יעלה?

8.12.2016 / 10:08

המצלמה האחורית מצוידת בחיישן 23 מגה פיקסל ועדשה רחבה 22 מילימטרים. לפי החברה, בזכות טכנולוגיית צילום התמונה המשולשת, המכשיר חוזה מראש אובייקטים בתנועה ועוקב אחריהם לצילום תמונות ללא טשטוש ומריחה

יח"צ - חד פעמי

חברת סוני השיקה הבוקר את Xperia XZ, סמארטפון הדגל החדש שלה, עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט העדכנית ביותר וטכנולוגיה ייחודית שאמורה להפיק את התמונות האיכותיות ביותר אי-פעם בסמארטפונים של סוני.

בטכנולוגיית צילום התמונה המשולשת, המצלמה עושה שימוש בשלושה חיישנים: חיישן Exmor RS , חיישן לייזר וחיישן אינפרה-אדום (RGBC-IR), המאפשרים לחזות מראש אובייקטים בתנועה (Predictive Hybrid AF) ולעקוב אחריהם לצילום תמונות ללא טשטוש ומריחה. בנוסף, יודעת המצלמה להפיק תמונה בצבעים טבעיים בכל מצב צילום ובכל תנאי תאורה, לדברי החברה.

המצלמה האחורית מצוידת בחיישן 23 מגה פיקסל עם צמצם f/2.0 ברגישות גבוהה (ISO128000) ועדשה רחבה של 22 מילימטרים (90 מעלות). גם צילום הווידאו זכה לשדרוג ולצורך כך משתמשת בטכנולוגית ה-Steady Shot עם מצב אקטיבי חכם של ייצוב חמישה צירים. לפי נתוני החברה, המצלמה עוברת ממצב המתנה למצב צילום תוך 0.6 שניות בלבד. המצלמה הקדמית מצוידת בחיישן13 מגה-פיקסל ועדשה רחבה 22 מילימטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאונד משופר, מצלמה משודרגת - אבל אותו מראה מלבני משעמם./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאקספריה XZ מסך IPS בגודל 5.2 אינץ', גב מתכתי וזכוכית חיפוי קדמית קמורה (2.5D) המשתלבת בצדדים עם השוליים והקצוות המעוגלים של הסמארטפון. המכשיר מגיע עם מעבד סנאפדרגון 820 של קוולקום ו-3 גיגה זיכרון RAM - שילוב חזק מספיק בשביל להתמודד עם כל אפליקציה. הוא כולל נפח אחסון פנימי של 32 גיגה עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD.

המכשיר מצויד במערכת שמע היקפית באיכות גבוהה, הוא עמיד לרטיבות ואבק (אל תנסו לשחות איתו) ומצויד בחיישן טביעת אצבע הממוקם באופן אינטואיטיבי בכפתור ההדלקה. הוא מגיע עם חיבור USB מסוג C וסוללת 2,900 מיליאמפר-שעה הניתנת לטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0.
מחירו המומלץ לצרכן עומד על 3,290 שקלים והוא יהיה זמין בצבע החדש "היער הכחול" (Forest Blue) ובצבעים הקלאסיים "שחור מינרלי" (Mineral Black) ופלטינה (Platinum). המכשיר זמין ברשתות: KSP ,מחסני חשמל, Best Mobile ,BUG ו-.Go Mobile.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדברי החברה, זה המכשיר עם המצלמה הטובה ביותר שהם אי פעם השיקו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully