וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני כל: לא תאמינו כמה קל למכור ולקנות גראס בפייסבוק

מגזין קנאביס

12.12.2016 / 8:49

באמצעות שיטת תיוגים חדשה מצליחים סוחרי הגראס בפייסבוק להגיע ללקוחות פוטנציאליים מבלי להפליל אף אחד, או לפחות לשמור על אנונימיות ככל האפשר. לפי הדיווחים, הלקוחות מרוצים: "אני לא מפחד לקנות מהמוכרים בדף הזה כי המשטרה לא מחפשת"

צילום מסך

עמוס סילבר, פעיל הלגליזציה המוכר שנעצר, שוחרר ונסע לארה"ב לעבוד בחוות קנאביס בקליפורניה, מצליח לסייע בהפצת הצמח הפופולרי והלא-חוקי בישראל גם כשהוא בכלל לא בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמכר לפי זן ולפי מחירון./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעזרת שיטה חדשה, הנעזרת במערכת התיוגים של פייסבוק, מצליחים מוכרים וקונים ליצור קשר דרך פרופיל פייסבוק אחר שאינו קשור לעסקה כלל. איך זה עובד? מוכר הקנביס פותח פרופיל פייסבוק מזויף ומפרסם תמונה של התוצרת למכירה כשלצידה תג (TAG) של הפרופיל של סילבר, כך שכל העוקבים אחריו נחשפים לתיוג.

עמוס מצדו רק מאשר את הצגת התיוגים אצלו בפרופיל והוא עושה זאת לדבריו רק כשמדובר במוכרים שהוא מכיר, או לפחות סומך עליהם מספיק, מה שאמור להוות אמצעי סינון חלקי למניעת נפילה לידיו של שוטר סמוי, כך הוא מסביר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חוששים מהמשטרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא מפחד לקנות מהמוכרים בדף הזה כי המשטרה לא מחפשת קונים, היא מחפשת מוכרים ובעיקר מוכרים גדולים", מספר רמי (שם בדוי) שמצהיר שהוא נעזר בשירות זה באופן קבוע. "אין בעצם סיכון כי שוטר לא יכול למכור לי סמים, זה שידול לעבירה, זה לא יכול לקרות".

למרות חוסר החשש מהמשטרה, בהחלט יש סיכון לאובדן כסף אם מדובר בעוקץ ובמקרה והסינון הראשוני כשל. כדי למנוע מקרים כאלו ממליץ רמי (שם בדוי) "לקנות רק בכמויות קטנות, 200-400 שקלים, כך שגם אם ילך הכסף, זה לא יהיה אסון גדול מדי", לדבריו.

"לאחר שנוצר הקשר בין המוכר לקונה", הוא מפרט, "מתאמים שיחה או צ'ט באחת האפליקציות המוגנות ומשם ממשיכים להחלפת הסחורה, לעתים מבלי להיפגש. המוכר מניח את החבילה ומבקש מהקונה להניח את הכסף במקום אחר. כל אחד אוסף את שלו והולכים לדרכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס סילבר רק מאשר את התיוגים שהוא סומך עליהם./מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרופיל של סילבר מוצעים פרחים שנראים איכותיים ביותר, חלקם גם עם שמות זנים ומחירים קבועים בהנחה לכמויות. השיטה הזו פועלת כבר כמה חודשים ונעשית בגלוי וללא כל בעיה, כך שייתכן בהחלט שמהמשטרה אינה מסוגלת להגיב.

"אם יסגרו את הפייסבוק שלי בעקבות הפרסום הזה הביקוש וההיצע שכבר קיימים יפנו לאפיקים אחרים", אומר עמוס. "אני מניח שאנשים יפתחו דפים, יפרסמו את הפרופילים המזויפים שלהם בתגובות. ההנחה שלי היא שקשה לחזור אחורה ואחרי שהתרגלו לדילרים מקוונים לא יוכלו לנטרל את זה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

>> פורסם במקור במגזין קנאביס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו מקרי עוקץ בעבר אבל הרבה פחות ממה שהייתם מצפים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלקוחות מרוצים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully