וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקבוק פרו החדש עם ה-Touch Bar יעלה בישראל 8,949 שקלים

12.12.2016 / 9:54

המחשבים החדשים קלים, מהירים ודקים יותר משמעותית מהדור הקודם. בגרסאות המתקדמות הם כוללים קורא טביעות אצבע כמו באייפון ורצועת מגע חדשה שתהפוך את השימוש להרבה יותר יעיל ואינטואיטיבי

צילום מסך

כחודש וחצי לאחר שהושקו בעולם, רשת iDigital משיקה בישראל את מחשבי המקבוק פרו החדשים של אפל. החידוש המרכזי במחשבים החדשים היא רצועת ה-OLED, הנמצאת בין המקלדת למסך ונקראת Touch Bar וגם ה-Touch ID, קורא טביעות האצבע המוכר ממכשירי האייפון, שכעת משולב במחשבים. המקבוק פרו זמין בגדלי מסך של 13 אינץ' ו-15 אינץ' והם דקים וקלים יותר בצורה משמעותית מהדור הקודם.

העיצוב של המחשבים החדשים כמעט זהה לדור הקודם. לפי אפל, המסך החדש דק בדיוק כמו המקבוק בגודל 12 אינץ' והם מציעים עוצמת בהירות גבוהה יותר ב-67 אחוזים, עם 25 אחוזים יותר צבעים מהדור הקודם.

עוביו של המקבוק פרו 13 אינץ' עומד על 14.9 מילימטרים - 17 אחוזים דק יותר מהדור הקודם והוא שוקל 23 אחוזים פחות: 1.3 קילוגרם בלבד. עוביו של המקבוק פרו בגודל 15 אינץ' הוא 15.5 מילימטרים ומשקלו 1.8 קילוגרמים, 20 אחוז פחות מהדגם הקודם.

ה-Touch Bar אמור להציג קיצורי דרך לאתרים האהובים עליכם, לאפשר דפדוף בין חלוניות, באפליקציית התמונות ניתן ליישר תמונות קיימות, באפליקציות מסרים ניתן לגשת לאימוג'י בקלות וגם תוכנות העריכה המקצועיות, כמו פוטושופ, יתמכו בפאנל המגע. למעשה, מדובר בכפתורי מגע שיתאימו את עצמם לפי התוכנה שנמצאת בשימוש. באפל נפרדו גם מכפתור האסקייפ (Esc) הפיזי, שיגיע בצורת כפתור מגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפרדו מכניסות ה-USB ומכפתור ה-Esc./מערכת וואלה!, צילום מסך

המחשבים החדשים מצוידים במקלדת הזהה למקבוק 12 אינץ', שאמורה להיות נוחה ושקטה בצורה משמעותית. בנוסף, במחשבים החדשים אפל נפרדה לחלוטין מחיבור ה-USB המוכר וכעת הם יגיעו עם 4 כניסות ThunderBolt בדור השלישי, הכניסות זהות ל-USB Type-C וניתן לטעון את המחשב באמצעותן, לחבר מסכים חיצוניים או התקנים חיצוניים.

המקבוק פרו בגודל 15 אינץ' יגיע עם מעבד מרובע-ליבות Core i7 מהדור השישי של אינטל (לא הכי עדכני), במהירות 2.13Ghz עם 16 גיגה זיכרון RAM, כרטיס מסך Radeon Pro המהיר 2.3 יותר מהקודם וזיכרון התחלתי של 256 גיגה לאחסון בתצורת PCIe מבוסס SSD.

דגם ה-13 אינץ' יגיע בשתי תצורות, אחת עם רצועת המגע וארבע כניסות Thunderbolt ואחת ללא רצועת המגע עם שתי כניסות Thunderbolt בלבד. המפרט הבסיסי של המחשבים הוא מעבד Core i5 מהדור השישי גם כן, במהירות 2.0Ghz עם 8 גיגה זיכרון RAM ונפח התחלתי של 256 גיגה לאחסון בתצורת PCIe מבוסס SSD.

מחירו של המחשב ללא ה-Touch Bar בהשקה ברשת iDigital מתחיל ב-7,789 שקלים ומחירו של הדגם עם ה-Touch Bar בהשקה מתחיל ב-9,489 שקלים.

ברשת באג, שהפכה היום למשווקת רשמית של אפל בישראל, מציעים את המחשבים החדשים במחירים זולים משמעותית. כך לדוגמה, מקבוק פרו 13 אינץ' עם Touch Bar נמכר בבאג בסכום של 8,949 והדגם היקר - מקבוק פרו 15 אינץ' עם 512 גיגה לאחסון - יעלה 13,399 שקלים במקום 14,799 (מחירו ברשת iDigital).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
השקה מקבוק פרו. יח״צ, צילום מסך
שדרוג משמעותי מהדור הקודם./צילום מסך, יח״צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully