וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבור מאייפון לאנדרואיד מעולם לא היה פשוט יותר

אילן גלר

15.12.2016 / 9:26

תהליך הגיבוי עלול לארוך כמה שעות אבל אפליקציית Google Drive מאפשרת כעת להעתיק את כל רשימת אנשי הקשר, כל אירועי לוח השנה וכל התמונות וסרטוני הווידאו השמורים בזיכרון האייפון לשרתיה של גוגל

צילום מסך

חושבים לנטוש את מכשיר האייפון שלכם לטובת סמארטפון מבוסס אנדרואיד, אבל חוששים מכל המאמץ שהתהליך יגזול? אפליקציית שירות הענן של גוגל, Google Drive, התחדשה לאחרונה באפשרויות גיבוי מתקדמות, המאפשרות העתקת כל רשימת אנשי הקשר שלכם, כל אירועי לוח השנה וכל התמונות וסרטוני הווידאו השמורים בזיכרון המכשיר מבין אפל לשרתיה של גוגל.

לאחר שהגיבוי מסתיים, תוכלו להשתמש באפליקציית Google Drive המותקנת במכשיר האנדרואיד החדש שלכם על מנת לשחזר אליו את כל המידע שהעתקתם. כך הופך תהליך המעבר בין המכשירים לאוטומטי לחלוטין, ותוכלו להיות בטוחים שלא שכחתם שום פרט חשוב באייפון הישן.

בגוגל מזהירים כי תהליך הגיבוי עלול לארוך כמה שעות, ועל כן ממליצים לבצע אותו בזמן שהמכשיר מחובר לרשת Wi-Fi ולחשמל. בנוסף, חשוב לזכור לכבות את שירות iMessage של אפל טרם העברת כרטיס הסים, אחרת אתם עלולים למצוא עצמכם במצב בו הודעות SMS שנשלחות אליכם ממשתמשי אייפון לעולם לא יגיעו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשרויות גיבוי חדשות - גם לאייפונים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully