וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוט המוזר בהיסטוריה: מחבר פרצופים לבקשת הגולשים

אילן גלר

18.12.2016 / 7:45

מיקרוסופט השיקה לאחרונה בינה מלאכותית בעלת דמיון מפותח, העונה על שאלות בסגנון "מה אם טראמפ היה סרסיי לאניסטר?" בתמונות מאש-אפ הזויות המורכבות מהאנשים שהציעו הגולשים

במהלך השנה האחרונה הספיקה מיקרוסופט להשיק כמה שירותי רשת מקוריים, חלקם די מוזרים, אך עושה רושם כי "פרויקט מרפי" הוא הפסיכי מכולם. מדובר, לפי תיאור החברה עצמה, ב"רובוט עם דמיון" המסוגל לחבר בין פרצופים שונים לפי בקשת הגולשים, וליצור תמונות משעשעות, מפחידות או סתם הזויות.

רשימת האנשים שמרפי מכיר ומסוגל להכניס לתמונות ארוכה מאוד וכוללת ידוענים מכל העולם, פוליטיקאים וגם משתמשים אקראיים בפייסבוק או בטוויטר שאותם הרובוט סרק במהלך שיטוטיו ברשת. בקשות כדוגמת "מה אם טראמפ היה סרסיי לאניסטר?" או "מה אם אני הייתי סופרמן?" הניבו תוצאות מפתיעות, שהפכו בזכות עצמן לצילומים ויראליים ברשת.

אם אתם רוצים לנסות את הבוט הזה בעצמכם, תוכלו לשוחח עמו דרך סקייפ, מסנג'ר או טלגרם. במיקרוסופט ממהרים להדגיש כי מדובר ב"שירות לומד" שצפוי להשתפר, וככל שיותר אנשים יגישו לו בקשות כך הוא יהפוך למהיר, מדויק ומוצלח יותר. בינתיים, אתם מוזמנים ליהנות גם מהפישולים של מרפי, שאומנם לא יצרו את התמונות שאותן הגולשים ביקשו, אך התוצאות בכל זאת מצחיקות לא פחות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלאה בין סרסיי וטראמפ./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טים קוק וסירי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הייתי נראה בתור גיבור-על./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully