וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזול והיקר: מחפשים פאבלט חדש? קבלו שתי המלצות

מייקי לוי

18.12.2016 / 9:55

מצד אחד - LG V20, סמארטפון מתקדם עם מסך גדול וחומרה מפנקת השמה דגש על מולטימדיה ברמה גבוהה. מצד שני - שיאומי רדמי נוט 4, המציע איכות טובה לשימוש ממוצע ואף יותר בשליש מהמחיר. מקווים שצמצמנו לכם קצת את המבחר

מערכת וואלה!

הסמארטפון שבק חיים או שהחלטתם להתחדש בסמארטפון עדכני? לפעמים עומדת בפנינו ההתלבטות - האם להשקיע במכשיר פרימיום איכותי ויקר, שאולי יחזיק לשלוש שנים הקרובות או שפשוט לקנות סמארטפון זול יחסית שיעביר את השנה הקרובה. אחרי הכול, בואו נודה באמת - המשתמש הממוצע מחליף סמארטפון אחת לשנה וחצי - שנתיים וזה בהחלט מפתה מצד אחד להיות עם המכשיר הטוב ביותר שקיים בשוק, או לפחות אחד מהטובים ביותר. מצד שני, לא עדיף לרכוש את הסמארטפון הזול ולחסוך המון כסף?

בקטגורית הפאבלטים יש לא מעט מכשירים, אז כדי לסייע לכם להחליט צמצמנו את המבחר עבורכם לשניים - LG V20 הוא לא המכשיר היקר ביותר שניתן למצוא בישראל אך הוא בהחלט המומלץ שלנו מבין הפאבלטים היקרים. מדובר במכונת מולטימדיה משומנת שתעמוד בכל הדרישות שלכם ויותר. לעומתו, Redmi Note 4 של שיאומי הוא לא הכי זול אבל הוא מבין הזולים והוא מציע מפרט מצוין, ממשק מעודכן ועיצוב פרימיום. מבין כל הפאבלטים, שני אלו משתלמים ומומלצים.

הזול והיקר – V20 מול רדמי נוט 4. מערכת וואלה!
מימין - LG V20, משמאל - שיאומי רדמי נוט 4. שניהם יפים ושניהם מוכשרים./מערכת וואלה!

קטגוריית הפאבלטים פורחת בשנתיים האחרונות. המכשירים בעלי המסכים בגודל 5.5 אינץ' ומעלה מספקים חווית צפייה טובה יותר. שיאומי הצליחו לדחוס את כל הרכיבים הנדרשים בהצטיינות במחיר נמוך במיוחד ביחס למפרט ואילו ב-V20 תקבלו מכשיר מולטימדיה פרימיום מושלם.

ל-V20 חומרה עדכנית הכוללת את ערכת השבבים סנאפדרגון 820, ארבעה גיגה זיכרון RAM, מעבד שמע משוכלל המשדרג את יכולות הסאונד, קורא טביעות אצבע בגבו ו-64 גיגה לאחסון פנימי עם חריץ הרחבה. לפאבלט של LG מסך משוריין עם ציפוי זכוכית גורילה 4 ועמידות בתקן MIL-810 המבטיח הגנה מפני נפילות מגובה של עד מטר וחצי. המסך הראשי בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD ולצדו מסך משני של 2.1 אינץ' הדולק תמיד ומאפשר לצפות בהתראות. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 16 מגה-פיקסל לצד מצלמה נוספת של 8 מגה-פיקסל עם זווית רחבה ואילו מקדימה ניתן למצוא מצלמת 5 מגה-פיקסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
LG V20 - מכשיר מולטימדיה מושלם./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסך ראשי ומסך משני קטן מעליו - שדולק תמיד./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מולו, ה-Redmi Note 4 שמגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, הוא מצויד בערכת השבבים Helio X20 של MediaTek עם מעבד 10 ליבות, שלושה גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון לצד חריץ הרחבה. בגבו של המכשיר קורא טביעות אצבע, מצלמת 13 מגה-פיקסל, לא רעה בכלל שהרשימה אותנו מאוד, ומצלמת 5 מגה-פיקסל קדמית. לא תמצאו כאן מעבד שמע משוכלל, זכוכית עמידה מפני נפילות או מערך צילום הכולל שתי מצלמות אך תמצאו כאן פאבלט נעים למגע שנותן עבודה ומספק חוויה טובה יותר ממה שהייתם מצפים במחיר שלו.

בשורה התחתונה מדובר בשני מכשירים מצוינים. ה-Redmi Note 4 עולה רק 1,091 שקלים באתר FairBuy ואילו מחירו המומלץ לצרכן של ה-V20 הוא 3,400 שקלים עם אחריות של רונלייט, מצלמת 360 ואביזרים נוספים. אם אתם רוצים לחסוך אבל לא להתפשר על האיכות של הפאבלט ועדיין ליהנות ממסך גדול וחומרה לא-רעה בכלל, ה-Redmi Note 4 בשבילכם. מהצד השני, אם אתם מחפשים מכשיר שיספק לכם את היכולות מולטימדיה המושלמות כמו מעבד שמע ייעודי, מערך צילום מתקדם, מסך משני להתראות ומסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD. הפשרה היחידה היא המחיר.

מחירו של רדמי נוט 4 ביבוא רשמי של חברת המילטון עומד על 1,499 שקלים והוא מגיע עם חמש שנות אחריות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי רדמי נוט 4 - אחלה מפרט במחיר משתלם. יחזיק לכם לפחות שנה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully