וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו: המקלדת הטובה של גוגל לאנדרואיד לא מותקנת לכם על המכשיר

אילן גלר

18.12.2016 / 10:07

לפני כחצי שנה השיקה ענקית החיפוש מקלדת מובייל חדשה בשם Gboard, אך למרבה ההפתעה היא הייתה זמינה לאייפון בלבד. כעת היא זמינה גם למשתמשי אנדרואיד, ואם בא לכם להשתדרג מעט, כדאי לכם להתקין אותה

צילום מסך

חצי שנה לאחר שהציגה את מקלדת ה-Gboard למכשירי אייפון, מוציאה גוגל את המקלדת החדשה שלה גם למכשירי סמארטפון מבוססי אנדרואיד. למעשה, Gboard מחליפה את המקלדת הקודמת של גוגל ב-Play Store, כך שאם זו הייתה מותקנת במכשירכם היא עשויה להתחלף בעדכון הבא. כמובן שרוב המשתמשים מסתפקים פשוט במקלדת שהגיעה עם המכשיר, וכעת מפספסים כמה תכונות מעולות.

החידוש העיקרי במקלדת הזו היא כפתור המאפשר חיפוש מהיר בגוגל. ניתן להשתמש בו על מנת לאתר מיקומים בסביבתכם (כמו לדוגמה מסעדות, בתי מלון או מוזיאונים) ולשתף את כתובתו, כולל מפה מפורטת, באפליקציה שבה אתם משתמשים.

המקלדת כוללת גם חיפוש אימוג'י ואנימציות Gif, אפשרות להקלדה קולית והקלדה באמצעות גרירה (Swype), כמו גם מיקום המקלדת בצדו השמאלי או הימני של המסך במידה ואתם משתמשים בפאבלט ביד אחת.

בעוד שגרסת האייפון של Gboard אינה תומכת בהקלדה בעברית, גרסת האנדרואיד מציעה תמיכה מלאה בשפת הקודש, כמו גם במאה שפות אחרות, ומילון חכם שאמור ללמוד ביטויים חדשים ככל שתשתמשו בו יותר. אם אתם עדיין משתמשים במקלדת ברירת המחדל שאותה בחר יצרן מכשיר הסמארטפון שלכם, בהחלט כדאי לנסות את האלטרנטיבה המתקדמת הזו מבית גוגל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.


http://www.gsmarena.com/google_makes_gboard_for_android_official-blog-22220.php

מקלדת GBOARD. צילום מסך
הכפתור הקטן הזה עושה את כל ההבדל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully