וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא השתכנענו: האם הסמארטפון של סי-לו גרין התפוצץ בזמן שיחה? צפו

אילן גלר

19.12.2016 / 9:07

ביומיים האחרונים התרוצץ ברשת סרטון המתעד לכאורה את הראפר משוחח בטלפון כשלפתע המכשיר מתפוצץ בידו והוא נשמט לרצפה. גולשים רבים האמינו כי מדובר במתיחה וכעת הראפר חשף שהקטע אכן מזויף

צילום מסך

במהלך הימים האחרונים זוכה לתפוצה ויראלית נרחבת סרטון שצולם לכאורה על ידי מצלמות האבטחה באולפן ההקלטות של הזמר סי-לו גרין. בסרטון ניתן לראות את סי-לו משוחח במכשיר הסמארטפון שלו, כשזה לפתע מתפוצץ בפניו. הראפר האמריקני נשמט לרצפה, ולא מסוגל עוד לזוז עד סוף הסרטון.

לאחר הפרסום פנו אמצעי תקשורת רבים אל דובריו של הזמר בניסיון נואש לברר מה מצבו. חלק מהעיתונאים כבר מיהרו להרים תלי קונספירציות שונים ומשונים, תוך שהם מזכירים כמובן את תופעת מכשירי הנוט 7 המתפוצצים, וגם דיווחים על מכשירי אייפון שהתחממו יתר על המידה ואף גרמו לנזקים וכוויות במהלך השבועות האחרונים.

אולם אנו מקווים שלא תהיו בהלם גדול מדי אם נבשר לכם שמדובר במתיחה. הזמר עצמו כבר הודה כי מדובר בקטע מבוים לחלוטין, שהוא למעשה חלק מפרויקט חדש עליו הוא עובד. לא ברור האם כוונתו הייתה אכן לעבוד על כולם או שהסרטון הודלף שלא בכוונה ולא היה אמור לעורר בהלה, אולם יעברו כנראה עוד כמה ימים בטרם ההתלהבות סביב ה-"תאונה" הזו תישכח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סי לו גרין זיוף סמארטפון מתפוצץ. צילום מסך
תנו לו אוסקר. או לפחות כרטיס שני חינם לסרט בקולנוע./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully