וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז מוצדק? יצאנו לבדוק את משקפי המצלמה החדשים של סנאפצ'ט

שי מזרחי

20.12.2016 / 8:24

הם מוכנים לצלם את כל מה שאתם רואים סביבכם, גם בזווית רחבה, קלים לתפעול וכן, הם פשוט מגניבים. עשינו סיבוב עם הספקטקלס – האם הם מצדיקים 130 דולרים?

עידו שחם

צילום בסמארטפון הפך להיות פעולה נפוצה כמעט כמו שליחת הודעות וניהול שיחות, ושיתוף חיינו ברשתות החברתיות הפך לאחד התחביבים הפופולריים בעולם. לכן, זה לא ממש מפתיע שאפליקציית המסרים הכי מגניבה היום יצאה עם מוצר מגניב לא פחות שמצליח לעורר באזז בכל העולם.

דמיינו לכם שבמקום להוציא את הסמארטפון, לפתוח את האפליקציה וללחוץ על כפתור הצילום, הייתם יכולים פשוט לתעד את מה שרואות עיניכם בלחיצת כפתור מהירה, מבלי לפשפש בכיסים. חברת סנאפ זיהתה את הפוטנציאל והשיקה לפני כחודש את משקפי ה ספקטקלס המיועדים ל-150 מיליון משתמשי סנאפצ'ט, שכבר הוכיחו כמה חשוב להם לתעד כל רגע ורגע במהלך היום - ולעשות את זה בסטייל, או לפחות עם קטע.

ספקטקלס משקפי מצלמה סנאפצ'ט. עידו שחם
מגניבים וקשים להשגה./עידו שחם

130 דולרים, זווית רחבה ואיכות צילום בינונית

לסנאפצ'ט יותר מ-150 מיליון משתמשים ברחבי העולם, שמעדכנים את חבריהם מדי יום בנעשה בחייהם. לא סתם ווטסאפ ופייסבוק מעתיקות את הפיצ'רים שלהם חדשות לבקרים.

למגניבות של המשקפיים תרמה לא מעט גם אסטרטגיית השיווק שלהם. במקום להפוך למוצר מדף בחנויות ברחבי העולם, החברה מוכרת את המשקפיים באמצעות מספר מועט יחסית של מכונות אוטומטיות – מה שהופך אותם לקשים במיוחד להשגה, ולכן גם אטרקטיביים מאוד. החברה מפרסמת באתר שלה בכל פעם עיר אחרת בארה"ב בה היא מעמידה מתקן מכירה צהוב וגדול. אם תצליחו להיות בין הראשונים בתור הארוך שמגיע למאות ואלפי אנשים, אולי תוכלו לרכוש אותם. אופציה נוספת, אם אתם מבקרים בניו יורק, תוכלו למצוא חנות של סנאפצ'ט המוכרת את המשקפיים - וגם כאן, התור ארוך והמלאי קטן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תורים בחורים נידחים. המכונה הצהובה של הספקטקלס./מערכת וואלה!, צילום מסך

המשקפיים מגיעים במארז פלסטיק פשוט, בתוכו תמצאו את מדריך למשתמש, מטלית ניקוי, כבל טעינה וכמובן את המשקפיים עצמם בתוך קופסה צהובה איכותית ומדליקה, המשמשת גם לטעינתם.

המשקפיים של סנאפצ'ט עשויים פלסטיק ונותנים תחושה מעט זולה ביד, אבל זה לא מפחית מהבאזז סביבם. בצדם השמאלי של המשקפיים נמצאת מצלמה זעירה - זו שבעזרתה אנחנו מצלמים את קטעי הסנאפ שלנו ובצדם הימני יש מעגל של נוריות LED הפועלות בזמן הצילום. המטרה של הנורות היא לא לספק תאורה נוספת לצילום אלא בעיקר להזהיר את האנשים סביבכם שאתם מצלמים. אמצעי שמירה זה על פרטיות המצולמים הבטיח שהביקורות ייחסכו מהחברה.

זוג משקפיים אחד עולה 130 דולרים. ניתן לפרסם באמצעותם סרטוני וידאו קצרים באורך של עד 10 שניות והם מצלמים בזווית של 115 מעלות, מה שמאפשר לכם בזמן צפייה בקטע הווידאו באפליקציה - להטות את המכשיר בצורה רוחבית ואנכית וליהנות מזווית רחבה יותר. הצילומים מופיעים באפליקציה תחת Memories ואתם ממש לא צריכים את הסמארטפון באזור - ניתן לעבוד עם המשקפיים עצמאית ובעת החיבור לבצע סנכרון.

סנאפצ'ט משקפי ספקטקלס. עידו שחם
צילום בזווית של 115 מעלות./עידו שחם

כשמרכיבים את המשקפיים, הם תמיד מוכנים לצלם. הקלקה על הכפתור בצד שמאל של המשקפיים תפעיל את המצלמה שתתחיל לצלם מיד. אם אתם בהופעה, סתם עם חברים, או במהלך פעילות ספורטיבית והסמארטפון נמצא בכיס יש סיכוי גבוה שתפספסו סיטואציה מהירה וחד-פעמית - אך בעזרת המשקפיים האלה הסיכוי שתפספו את התיעוד מאוד נמוך.

למרות המגניבות, צריך לזכור שזה הדור הראשון של המשקפיים, ומוצרים ראשוניים תמיד סובלים מליקויים - וגם פה איכות הצילום היא לא גבוהה במיוחד. אבל לפי מידת הפופולריות שלהם, נראה שזה לא יהיה הדור האחרון ואולי בעתיד המשקפיים יאפשרו לצלם סרטונים ארוכים יותר ולפרסם אותם גם בפלטפורמות אחרות.

ספקטקלס משקפי מצלמה סנאפצ'ט. עידו שחם
ככה הם מגיעים./עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully