וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הטורנטים הפופולרי KickAss חזר בכתובת חדשה

אילן גלר

20.12.2016 / 9:36

האתר המחודש מעוצב באופן זהה לחלוטין ל-Kickass Torrents הוותיק, אך מאחורי הקלעים בוצעו שינויים משמעותיים שאמורים לאבטח את פעולתו ולשמור על האנונימיות של מקימיו. מאגר הנתונים למרבה הצער לא שוחזר במלואו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לחיים, אבל לא בטוח שיחזיק מעמד./מערכת וואלה!, צילום מסך

להיכנע וממשיכה להקים מחדש את האתר Kickass Torrents בעיצוב המוכר. Kickass היה אחד מאתרי הטורנטים המוכרים ברשת, עד שנסגר לפני כמה חודשים בפשיטה של האף.בי.איי, אז גם נעצר מייסד האתר, ארטם ואולין, שעדיין ממתין למשפט. כמובן שרשויות החוק לא הצליחו לשים את ידיהן על כל המעורבים בהפעלת האתר, וכעת קבוצה גדולה של ותיקי Kickass השיקה גרסה מחודשת בתקווה כי הפעם לא תצלחנה הרשויות לסגור אותו.

האתר המחודש, בכתובת katcr.co/new, מעוצב באופן זהה לחלוטין ל-Kickass Torrents הוותיק, אך מאחורי הקלעים בוצעו שינויים משמעותיים שאמורים לאבטח את פעולתו ולשמור על האנונימיות של מקימיו. מאגר הנתונים למרבה הצער לא שוחזר במלואו, כך שפרטי מאות אלפי טורנטים שהוצגו באתר המקורי הלכו לאיבוד.

בשיאו הגיע Kickass Torrents להכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה הודות להצגת פרסומות בין דפי האתר. אם גם האתר החדש יצליח לזכות בקהל כה גדול ונאמן, ייתכן בהחלט שחלק מההכנסות יועברו לצורך הוצאותיו המשפטיות של המייסד המקורי ויורשיו בהנהגת Kickass כבר הודיעו כי הם אופטימיים לגבי סיכוייו; הם אף סבורים כי הוא לא ירצה כל תקופת מאסר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טורנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully