וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב גם בחרמון? צפו ברחפן הענק הזה שגורר גולש סקי

אילן גלר

23.12.2016 / 9:24

רחפן עצום שגורר את הגולש ממקום למקום, מנווט את דרכו באתר הסקי ואף מניף אותו באוויר מוצג בסרטון חדש ברשת. האם בקרוב גם אתם תוכלו לעלות לסיבוב?

מערכת וואלה!

נמאס לכם להמתין בתור לרכבל באתר הסקי? ייתכן כי בעתיד תזכו ליהנות משירותיו של רחפן ענקי שיגיע ויאסוף אתכם. אבטיפוס של רחפן כזה מככב בסרטון שהופק בשיתוף פעולה בין היוטיובר קייסי נייסטאט וחברת סמסונג, ומציג פעלולים מרשימים על השלג המבוצעים כולם בעזרת רחפן עצום שגורר את הגולש ממקום למקום ואף מניף אותו באוויר.

הרחפן לא משמש רק כאמצעי תחבורה, אלא גם הופך לסוג של מנוע הגורר את קייסי על השלג ומנווט אותו בין גבעות והרים, אם כי סביר להניח שהמסלול הזה תוכנת מראש, והרחפן אינו מזהה בזמן אמת את המכשולים על מנת לעקוף אותם, שכן הסיכון הכרוך בפעלול מסוג זה פשוט גדול מדי. ברגע השיא של הסרטון, מניף הרחפן את קייסי לגובה של כשישה מטרים באוויר (02:44).

אם אתם מעוניינים לרכוש את הרחפן הזה לעצמכם, אל תפתחו ציפיות. מדובר בדגם שהורכב ידנית במיוחד לצורך צילומי הסרטון, ומבוסס על 16 מנועי ריחוף חזקים במיוחד. אם לשפוט לפי תגובות הקהל, סביר להניח שבלעדי חסות רשמית (ויקרה) איש גם לא יתיר לכם להשתמש בציוד שכזה באתר סקי ציבורי, אם כי בקצב התפתחות הטכנולוגיה סביר להניח שמראות כאלו יהפכו שכיחים הרבה יותר במהלך השנים הקרובות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
16 מנועי ריחוף./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי בקרוב גם באתר הסקי הקרוב לביתך./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully