וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים האמיתיים של צוקרברג נראים כמו פארודיה על מארק צוקרברג

אילן גלר

22.12.2016 / 9:59

סדרת סרטונים שפרסם השבוע מייסד ומנכ"ל פייסבוק הציגו את חייו השלווים עם בני משפחתו והעוזר הדיגיטלי שלו, ג'רוויס, המדובב על ידי מפורסמים שונים ומסייע לו להתנהל בביתו רחב הידיים. רק שמהקטעים האלה לא ברור מי פה הרובוט

צילום מסך

(בסרטון: הבית החכם של מארק צוקרברג)

במהלך שנת 2016 הקדיש מארק צוקרברג חלק ניכר מזמנו הפנוי בפיתוח מערכת אינטליגנציה מלאכותית ביתית בשם "ג'רוויס", על שם עוזרו האישי הדיגיטלי של דמות הקומיקס איירון מן. לא ברור עד כמה הצליח באמת להתקדם בפרויקט, אך בסדרת סרטונים שאותם העלה לרגל חגיגות סוף השנה, מציג צוקרברג קונספט ראשוני של המערכת בליווי בני משפחתו ומפורסמים הוליוודיים.

בסרטון הראשון, קולו של ג'רוויס הוא למעשה של השחקן מורגן פרימן, שמלווה את צוקרברג לאורך "יום רגיל" בביתו, מכין עבורו את ארוחת הבוקר ומגיש לו את בגדיו. כשצוקרברג מנסה קול אחר בעבור ג'רוויס, ארנולד שוורצנגר הוא זה שזוכה בכבוד לדבב את מערכת הבינה המלאכותית. אישתו של מארק, פרסילה צ'אן, היא כוכבת הסרטון השני, במהלכו היא מספרת על חוויותיה בבית החכם שאותו בנה בעלה.

הבינה המלאכותית יודעת לזהות את הפרצופים של מי שדופק בדלת, לפתוח למי שיש אישור ולהתריע בפני יושבי הבית, לשגר חולצה קצרה מתותח בגדים המותקן בארון, להפעיל ולכבות מכשירי חשמל ברחבי הבית וכמובן את התאורה ועוד.

בעוד שמטרת הסרטונים היא ללא ספק לשעשע, עיקר התגובות ברשת מתייחסות לכישורי המשחק של צוקרברג, או יותר נכון להיעדרם. צוקרברג האמיתי, כפי שעולה מהסרטונים, עושה רושם מלאכותי של איש משפחה מרובע עם בדיחות גרועות ואופי רובוטי יותר משל האינטליגנציה המלאכותית שאותה הוא בנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

תותח חולצות - כמו שיש לכולם, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משעמם להיות לבד בבית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיחה טובה, מארק. יעזור אם תחייך בצורה קצת יותר טבעית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שם את המגב על המיטה?

הבית של מארק צוקרברג. צילום מסך
הבית של מארק צוקרברג/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully