וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושה מנהיגה: האם טראמפ ימנה שחקנית פורנו לשגרירת ארה"ב בסעודיה?

23.12.2016 / 8:12

"למיה ח'ליפה יש יכולת מוכחת לחבר אנשים ללא קשר לרקע התרבותי שלהם" נכתב בעצומת אינטרנט חדשה שקוראת לנשיא הנבחר למנות אותה לתפקיד, ושעליה כבר חתומים למעלה מ-4,500 איש

ב-2016 נפתחה עצומה למנות את מיה ח'ליפה לשגרירה בערב הסעודית/סיפור בדקה

נשיא ארה"ב הנכנס דונלד טראמפ עסוק בימים אליה בסבב מינויי אנשי מפתח. יוזמה חדשה מבקשת להציע לו מועמדת בהחלט יוצאת דופן לתפקיד השגרירה בסעודיה. יותר מ-4,500 איש חתמו עד כה על עצומה שמציעה לג'וב את מיה ח'ליפה, שחקנית פורנו ממוצא לבנוני. "לח'ליפה יש יכולת מוכחת לחבר אנשים ללא קשר לרקע התרבותי שלהם והיא תהיה מנהיגה נהדרת שתייצג אותנו במזרח התיכון" נכתב בעצומה. אם ח'ליפה אכן תזכה בתפקיד זה לא יהיה ההישג הראשון הנחשב שלה, בשנה שעברה היא זכתה בתואר השחקנית הפופולרית ביותר באתר פורנהאב ומרגע היוודע הזכייה קיבלה גם איומים על חייה.

החותמים על העצומה סבורים שהעלאת שמה של ח'ליפה היא גם מחאה על כך שסעודיה מדכאת נשים ומגבילה את חופש התנועה שלהן על ידי כך שהיא מונעת מהן למשל לנהוג. ח'ליפה, שנולדה בלבנון, עברה להתגורר בארצות הברית כשהייתה נערה כדי ללמוד בקולג'. לאחר מכן התגלגלה לתעשיית הפורנו, והחשיפה הרבה לה היא זוכה מעוררת תגובות נזעמות במדינת האם שלה.

ומה חושבת הכוכבת עצמה על העניין? ובכן, לפי שעה היא לא מגיבה לקריאה. אבל אם נשפוט לפי ציוצים קודמים שלה בטוויטר, נראה שהיא, איך נאמר בעדינות, לא מחובבות הנשיא הנבחר. כעת נותר רק לחכות ולראות האם מישהו בבית הלבן ירים את הכפפה והנשיא הנבחר יציע לה את התפקיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מיה ח'ליפה כוכבת פורנו שגרירה סעודיה. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב בסעודיה? ח'ליפה./צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully