וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין נחשב: "למקבוק פרו החדש יש בעיות סוללה"

אילן גלר

26.12.2016 / 11:09

זו הפעם הראשונה מזה שנים שבה המחשב הנייד של אפל אינו זוכה להמלצה חד-משמעית מצד המגזין הנחשב. מאפל נמסר כי הם עובדים עם עורכי המגזין בכדי לברר את תוצאות הבדיקות

צילום מסך

מחשבי המקבוק פרו החדשים של אפל לא זכו לקבלת פנים חיובית במיוחד מצד חלק מקהילת המשתמשים המקצועיים, שלא התרשמו מהיעדר חיבורי USB סטנדרטיים, מעבדי אינטל מהדור הקודם וכמות הזיכרון מוגבלת. כעת אפל נאלצת להתמודד עם ביקורת נוספת הקשורה בביצועי הסוללה. זו, לפי הדיווחים, מספקת זמן עבודה בלתי צפוי ומאכזב.

בדיווח של מגזין הצרכנים האמריקני, Consumer Reports, מסבירים העורכים כי במהלך בדיקות המחשב התקבלו תוצאות מפתיעות: בדגם המחשב בגודל 13 אינץ' נמדדו במבחן הראשון 16 שעות עבודה, במבחן השני 12.75 שעות ואילו במבחן השלישי רק 3.75 שעות. גם דגם ה-15 אינץ' סיפק תוצאות בלתי צפויות שנעו בין 18.5 ל-8 שעות. בדרך כלל, ההבדלים בין מבחנים שונים עומדים על לא יותר מחמישה אחוזים.

לנוכח התוצאות הללו, בחר ה-Consumer Reports שלא להמליץ בינתיים על דגם המקבוק פרו החדש. זו הפעם הראשונה מזה שנים שבה המחשב הנייד של אפל אינו זוכה להמלצה חד-משמעית מצד המגזין הנחשב. מאפל נמסר כי הם עובדים עם עורכי המגזין בכדי לברר את תוצאות הבדיקות, ובכל מקרה ייתכן בהחלט כי הבעיה איננה בעיית חומרה אלא תוכנה, ואת זו ניתן יהיה לתקן באחד העדכונים הקרובים למערכת ההפעלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיות סוללה? מקבוק פרו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully