וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG תחשוף בעוד שבועיים חמישה מכשירים חדשים לשוק הביניים

27.12.2016 / 9:48

ארבעה מכשירים חדשים מסדרת K - סדרת הביניים של LG המיועדת למי שצריך פיצ'ר אחד מתקדם במכשיר בינוני וסביר - ודגם חדש של מכשיר Stylus יושקו באירוע המרכזי של החברה בתערוכת CES שתיפתח בחודש הבא בלאס וגאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשירים החדשים בסדרה K./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת LG ממשיכה להעמיק את נוכחותה בשוק הביניים וצפויה להשיק בתערוכת האלקטרוניקה CES, שתיפתח בלאס וגאס בעוד כשבועיים, חמישה סמארטפונים חדשים. המכשירים שיושקו הם ארבעה מסדרת ה- K ואת מכשיר Stylus 3. לדברי החברה ההשקה הזו היא תוצאה של פריחה של הקטגוריה ומכשירי הביניים החדשים עוצבו במיוחד על מנת להביא טכנולוגיות חדשות ופופולריות השאולות ממכשירי הפרימיום של LG, כמו זווית צילום רחבה של 120 מעלות במצלמה הקדמית וסורק טביעות האצבע.

הקונספט סדרת ה-K של LG היא שמשתמשים רבים מעוניינים בפיצ'רים ברמה גבוהה אבל כל משתמש זקוק לפיצ'ר אחר ברמת פרימיום - מצלמה, כוח עיבוד וכו'. כל מכשיר בסדרה כולל פיצ'ר אחד ברמה מאוד גבוהה והשאר ברמה בינונית וסבירה, בהתאם לסטנדרט בקטגוריה.

מכשיר K10 מביא מסך מעולה בגודל 5.3 אינץ' בתצוגת HD In-cell Touch שיוצרת חוויית צפייה ברמה גבוהה בתנאי פנים וחוץ. מצלמת 5 מגה פיקסל קדמית עם 120 מעלות לצילום רחב ומצלמת 13 מגה פיקסל אחורית, המוכרת מסדרת ה-G, משלימות את חוויית הפרימיום. מאפיינים נוספים שאינם זמינים בדרך כלל למכשירים מקטגוריית הביניים, הם סורק טביעת אצבע, מסגרת U-frame מטאלית וזכוכית2.5D , המשלימה את המראה היוקרתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומים במראה ל-G5./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר K8 מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' באיכות HD ותצוגת In-cell Touch, מביא חוויית צילום איכותית עם 5 מגה פיקסל במצלמה הקדמית ו-13 מגה פיקסל במצלמה האחורית. הממשק החכם אמור לשדרג את חוויית הצילום, הכוללת לדברי LG צילום אוטומטי או צילום בעזרת מחוות גוף בתמונות סלפי. הצילום האוטומטי מפעיל מצלם כשהוא מזהה תווי פנים, בעוד צילום עם מחוות גוף מצלם סלפי כשהוא מבחין בכף היד, מה שמבטל את הלחיצה עצמה על כפתור הצילום שעלולה להסיט את המצלמה בדיוק ברגע הצילום.

מכשיר K4 מצויד במסך בגודל 5 אינץ' בתצוגת In-cell Touch ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית ואחורית, וכן במאפייני ה- Auto Shot וצילום בעזרת מחוות גוף שיש גם ב-K8. ל-K4 גוף דק בעובי 7.9 מילימטרים, סוללה נשלפת של 2,500 מיליאמפר-שעה ו-8 גיגה פנימיים בלבד לאחסון עם אפשרות להרחבה עד 32 גיגה באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתריע אם העט יהיה רחוק מדי מהמכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשיר הקטן ביותר בסדרה, K3, מגיע עם מסך בגודל 4.5 אינץ' בתצוגת On-cell Touch, מצלמת 5 מגה פיקסל ומצלמת 2 מגה פיקסל קדמית התומכת אף היא בתצלום על ידי מחוות גוף. המפרט שלו חלש מאוד והוא מגיע עם 8 גיגה פנימיים בלבד לאחסון (אפשרות להרחבה עם כרטיס) וסוללת 2,100 מיליאמפר-שעה.

LG תציג גם בתערוכה בווגאס את 3 Stylus, הדור השלישי והגרסה האחרונה לסדרת הביניים Stylus. מכשיר 3 Stylus אמור לספק חוויית כתיבה משופרת עם עט סטיילוס בקוטר 1.8 מילימטרים עם קצה עשוי סיבים (אמור להרגיש כמו עט אמיתי בזמן כתיבה על המסך). 3 Stylus כולל גם סורק טביעות אצבע וממשק ייעודי. אפליקציית Pen Pop 2.0 מעלימה את הפתקים כך שיופיעו על גבי המסך ברגע שהעט נשלף. Pen Keeper מציג התראת אזהרה כשהעט רחוק מדי מהמכשיר ו-Screen-off Memo מאפשר רישום על גבי המסך גם כשהוא כבוי.

המכשירים יושקו באירוע המרכזי של חברת LG בתערוכת CES בלאס וגאס. לא ידוע עדיין מה יהיה מחירם בעולם, מתי הם יגיעו לישראל (אם בכלל) וכמה הם יעלו אצלנו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully