וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בעולם: פרופיל האינסטגרם "חיילות ישראליות לוהטות"

28.12.2016 / 9:45

משמו של הפרופיל ניתן להבין מה הופך אותו לפופולרי כל כך, ואחרי יותר מאלפיים פוסטים המציגים חיילות בצה"ל כשהן לבושות במדים ובבגדי ים, גם כלי התקשורת הגדולים הבחינו בו

לפרופיל האינסטגרם Hot Israeli Army Girls יש יותר מ-42 אלף עוקבים, ואחרי יותר מאלפיים פוסטים, הוא גם זוכה לפרגון מכלי התקשורת הגדולים בעולם, בהם הניו יורק פוסט, עיתון הסאן, הדיילי סטאר והדיילי מייל הבריטים.

הפרופיל מעלה קולאז'ים המורכבים מתמונות במדים ותמונות בביקיני של חיילות בצה"ל. כל התמונות לקוחות מהפרופילים האישיים של החיילות. הכותרות בעולם סקסיסטיות למדי (כמו העמוד עצמו): "החיילות הישראליות האלה יכולות להרוג במבט", נכתב בניו יורק פוסט; "נשות הצבא שלא פוחדות להציג את הנכסים שלהן" ו-"הנשק החם של החיילות הישראליות", נכתב בדיילי מייל. שלשום, אגב, היו לפרופיל הזה רק 35 אלף עוקבים אז כנראה שהפרגון הביא גם לפופולריות גואה.

לא ברור עד כמה מודעות החיילות שהתמונות שלהן זוכות לכזו פופולריות בעמוד, או האם ניתנה הסכמה לפרסום שלהן מחדש. בתגובות לפוסטים הפופולריים ביותר ניתן לראות לא מעט השמצות נגד ישראל אבל לא נראה שמדובר בעמוד שיימינג אלא באמת בעמוד שמפאר חיילות ישראליות טובות מראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully