וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תשיק בקרוב שני שעונים חכמים - עשויה להציל את כל השוק

אילן גלר

30.12.2016 / 9:30

בדומה לימי הנקסוס, שני השעונים החכמים החדשים יישאו את סמל החברה שתייצר אותם והם גם ישווקו על ידה. לא ברור כרגע במי גוגל בחרה כדי להשיק אותה בתחום השעונים החכמים אך לדברי החברה מדובר ביצרנית עם ניסיון בתחום

מערכת וואלה!

(בסרטון: השעון החכם מבוסס אנדרואיד של וואווי)

שוק השעונים החכמים זקוק באופן נואש ללהיטים, אחרת סבורים אנליסטים רבים כי יידעך לחלוטין. בגוגל נותרו עד כה שקטים למדי לגבי תכניותיהם בתחום, אך כעת סוף-סוף מוכנה החברה לחשוף כי היא עומדת להציג שני שעונים חכמים חדשים שיגיעו לחנויות בתחילת השנה הבאה, ויהיו הראשונים שעליהם תותקן גרסה 2.0 של מערכת ההפעלה Android Wear.

בעוד שבתחום הסמארטפונים עברה גוגל השנה לייצור ושיווק מכשירים באופן ישיר עם דגם הפיקסל המוצלח, הרי שבכל הנוגע לשעונים חכמים שומרת החברה על מדיניות המזכירה את ימי הנקסוס: שני השעונים החכמים החדשים יישאו את סמל החברה המייצרת אותם וישווקו על ידה, למרות שגוגל בהחלט מעורבת בעיצובם. ואילו חברות בדיוק מעורבות בפרויקט? בגוגל מוכנים רק לחשוף שמדובר בחברות שכבר השיקו שעונים חכמים בעבר, הצהרה שלא ממש עוזרת לצמצם את הרשימה.

בגוגל, בכל אופן, נשמעים אופטימיים למדי. "קטגוריית המוצרים הזו כאן כדי להישאר" הצהיר ג'ף צ'אנג, מנהל המוצר. "זהו מרתון, לא ריצת ספרינט" הוא מסביר, ורומז כי ייתכן שיעברו עוד שנים בטרם יהפכו השעונים החכמים ממראה נדיר יחסית למוצר חובה עבור כל חובב טכנולוגיית מובייל.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב: גוגל ווטש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully