וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרונאוטים בתחנת החלל עשו את אתגר חלון הראווה. צפו

אילן גלר

1.1.2017 / 10:25

בחלל דברים נראים מעט אחרת מאשר על פני כדור הארץ, והאסטרונאוטים צפים בתנאי אפס כוח משיכה ללא מאמץ. הפעלול כולו מתרחש בגובה של יותר מ-350 קילומטרים והשתתפו בו כל חברי הצוות. בחלל אף אחד לא יכול לשמוע אותך מצטרף לטרנד באיחור של חודש

צילום מסך

אתגר חלון הראווה, ששיגע את הרשתות החברתיות כבר כמעט הסתיים אחרי כשלושה חודשים אבל כמראה שלטרנדים מכדור הארץ לוקח קצת יותר זמן להגיע לתחנת החלל הבינלאומית. למעשה, מדובר בהישג שלא רבים מאתגרי הרשת זוכים בו.

האסטרונאוטים המשרתים על סיפון תחנת החלל הבינלאומית החליטו לצלם סרטון משלהם, והצוות כולו הסכים להשתתף בהפקה המרשימה שצולמה והועלתה לרשת על ידי האסטרונאוט הצרפתי תומאס פסקה.

כמובן שבחלל דברים נראים מעט אחרת מאשר על פני כדור הארץ, והאסטרונאוטים צפים בתנאי אפס כוח משיכה ללא מאמץ. הפעלול כולו מתרחש בגובה של יותר מ-350 קילומטרים, וללא ספק נדרשו לא מעט חזרות עד שכל ארבעת אנשי הצוות הצליחו לשמור על מקומם מבלי לנוע לכל אורך הסרטון.

האסטרונאוטים אימצו את הטרנד באיחור מה, אם כי בהחלט מגיעה להם הנחה על היותם עסוקים ורחוקים מאוד מכדור הארץ. במהלך החודשים שחלפו מאז שסרטוני "האתגר חלון הראווה" החלו לצוץ ברשת זכינו לראות אלפי גרסאות שונות שלהם, החל מהבעל הבוגדני וכיתת לימוד בבית הספר (שהיו מהסרטונים הראשונים) ועד בסיסי צבא, מוסדות ממשלה ואפילו הבית הלבן - סרטון שבו השתתף גם נשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אתגר חלון ראווה בחלל. צילום מסך
מה עוד חדש על כדור הארץ?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully