וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה 2017 - אז ברור שאנשים מעשנים כבר באנגים עם לייזרים

אילן גלר

1.1.2017 / 10:29

ברשת ניתן למצוא לא מעט דוגמאות לטכניקות שונות ומשונות המנצלות את כוחם של מצביעי לייזר במקום הציוד הקלסי המשמש להפעלת באנגים ומקטרות

צילום מסך

מצביעי לייזר רבי-עוצמה הם כיום אביזר הניתן לרכישה בצורה קלה יחסית באמצעות הרשת, כך שאין פלא כי רבים מנצלים את הטכנולוגיה הזמינה, שמאפשרת לפוצץ בלונים ולהדליק ניר טואלט, גם לצורך עישון. מאחר ובחלק ממדינות ארה"ב מדובר בעניין חוקי לחלוטין, ברשת ניתן למצוא לא מעט דוגמאות לטכניקות שונות ומשונות המנצלות את כוחם של מצביעי לייזר במקום הציוד הקלסי המשמש להפעלת באנגים ומקטרות.

בין הדוגמאות שבהם תוכלו לצפות, ישנם כאלו המקפידים על כללי בטיחות בסיסיים, כמו שימוש במשקפי מגן, בעוד נראה שאחרים מאלתרים על המקום. חלקם משתמשים בסמני לייזר סטנדרטיים, ואחרים בציוד חזק במיוחד שמביא להדלקת הטבק בתוך שניות. הדבר האחד שמשותף לכולם הוא שביעות רצון מרשימה מהתוצאות, לצד טענות כי מדובר בשיטה טבעית ונקייה יותר.

האם עישון בלייזר כרוך בסכנות בריאותיות מיוחדות? את השאלה הזו בדיוק שואל אחד היוטיוברים, התוהה במהלך הניסוי האם מדובר בשיטה אורגנית או רדיואקטיבית. ובכן, אם נניח בצד לרגע את הדיון על השימוש במריחואנה עצמה, לא ידוע על סכנות מיוחדות בעישון באמצעות לייזר כל עוד מקפידים על כללי שימוש בסיסיים, כגון הרכבת משקפי מגן והימנעות מהקרנת הלייזר לעבר בתי השכנים או לעבר השמיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully