וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי רדמי נוט 4 הושק הבוקר בישראל. כמה הוא יעלה?

2.1.2017 / 9:42

לרדמי נוט 4 מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, הוא מצויד בערכת השבבים Helio X20 של MediaTek עם מעבד 10 ליבות, שלושה גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון. זה מכשיר לא רע בכלל ומשתלם במיוחד

מערכת וואלה!

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, השיקה הבוקר את פאבלט הדגל החדש של היצרנית הסינית בארץ. שיאומי רדמי נוט 4 יימכר בסכום של 1,499 שקלים, ומההתרשמות הראשונית שלנו עם המכשיר מדובר בדיל משתלם במיוחד.

לרדמי נוט 4 מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, הוא מצויד בערכת השבבים Helio X20 של MediaTek עם מעבד 10 ליבות, שלושה גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון לצד חריץ הרחבה. בגבו של המכשיר קורא טביעות אצבע, מצלמת 13 מגה-פיקסל, לא רעה בכלל שהרשימה אותנו מאוד, ומצלמת 5 מגה-פיקסל קדמית.

לא תמצאו כאן מעבד שמע משוכלל, זכוכית עמידה מפני נפילות או מערך צילום הכולל שתי מצלמות אבל מדובר בפאבלט נעים למגע שעובד יפה ומספק חוויה טובה יותר ממה שהייתם מצפים במחיר שלו. את כל העסק מפעילה סוללה עוצמתית בנפח של 4,100 מיליאמפר-שעה, שתחזיק מעמד לאורך יותר מיום עבודה שלם ואף יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי רדמי נוט 4 - אהבנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא מגיע עם ממשק MIUI 8 של שיאומי, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0 (לא העדכנית ביותר). הוא מציע פיצ'רים רבים שאמורים להפוך את חיי המשתמשים לקלים ונוחים יותר, אבל פחות יקרצו לחובבי התקנות האנדרואיד הנקיות. למרות הסוללה הגדולה, הממשק של שיאומי כולל גם מצב "חיסכון בחשמל" שתפקידו להקפיא אפליקציות שרצות ברקע, ועוד מצב שמאפשר למשתמש לבחור אילו אפליקציות יופעלו אוטומטית עם הדלקת המכשיר.

המכשיר הזה מיוצר במפעל פוקסקון בסין, המייצר גם את מכשירי האייפון של אפל.

את הרדמי נוט 4 ניתן לרכוש בישראל ברשתות בסט מובייל, KSP, IVORY, מחסני חשמל, אופיס דיפו, קרביץ ובאתר שיאומי של היבואן הרשמי בישראל. המכשיר משווק בישראל בצבע כסוף והוא מגיע עם אחריות יצרן של חמש שנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully