וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה אייפון "חדש" וגילתה בתוכו מספרי טלפון של מפורסמים

אילן גלר

4.1.2017 / 8:41

בין המפורסמים שהצטרפו באורך פלא לספר הטלפונים של סופי נמצאת הזמרת אדל, הספייס גירל לשעבר אמה בנטון, ושלל כוכבי רדיו וטלוויזיה מקומיים ביניהם דיוויד וויליאמס וגוק וואן. אפל טוענת שהמכשיר לא היה חדש, בחנות טוענים שזו תקלת סנכרון של iCloud

צילום מסך

סופי הייפילד, בת 31 מאנגליה, רכשה לפני כמה שבועות מכשיר אייפון 5S, חדש לכאורה, מרשת הסלולר המקומית Three. אלא שזמן קצר לאחר שהתחילה להשתמש בו, שמה לב סופי כי ספר הטלפונים במכשיר הולך ומתמלא במספרים מסתוריים שהיא אינה מכירה. מה שהיה מטריד עוד יותר מבחינתה הוא שחלק מהשמות דווקא הצליחה לזהות, שכן אלו שמותיהם של כמה מהאמנים והסלבריטאים המוכרים ביותר בממלכה המאוחדת.

סופי הייפילד. צילום מסך
סופי הייפילד והאייפון של הסלבס./צילום מסך

בין המפורסמים שהצטרפו באורך פלא לספר הטלפונים של סופי נמצאת הזמרת אדל, הספייס גירל לשעבר אמה בנטון, ושלל כוכבי רדיו וטלוויזיה מקומיים ביניהם דיוויד וויליאמס וגוק וואן. גם מספר הטלפון האישי של הקופץ לגובה הבריטי גרג רותפורד, זוכה מדליית הזהב, הופיע ברשימה. סופי טוענת כי אינה מכירה אף אחד מהאנשים הללו באופן אישי, ובוודאי לא ידעה את מספר הטלפון שלהם.

אז מה בדיוק קרה? על השאלה הזו איש עוד לא הצליח לענות. אפל חקרה את המקרה במשך חודש שלם ולא סיפקה כל תשובה, מלבד רמיזה קלה לכך שייתכן והמכשיר שאותו מכרה רשת הסלולר לסופי לא באמת היה חדש לגמרי. ב-Three מאשימים דווקא את אפל, וטוענים כי מדובר בתקלת סנכרון עם iCloud. סופי עצמה מוטרדת למדי מהשלכות העניין. "אני מרגישה שזו חדירה למידע אסור", היא מסבירה. "אני לא ממש בטוחה מה לעשות... לא קניתי את המספרים האלה, הם פשוט נפלו לידי".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אדל. אינסטגרם, אתר רשמי
מרימה טלפון לאדל לשאול מה קורה./אתר רשמי, אינסטגרם
אמה בנטון. GettyImages
אמה בנטון. מתי האיחוד של הספייס גירלז?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully