וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES: LG חשפה רובוט שישמור על הבית, מקרר שעושה לבד קניות ועוד

מייקי לוי, לאס וגאס

5.1.2017 / 10:32

במסגרת אירוע החשיפה של ענקית הלאקטרוניקה הדרום-קוריאנית בלאס וגאס הציגה LG גם מסך טלוויזיה גדול בעובי של 2.57 מילימטרים בלבד, רובוט לכיסוח דשא, שואב אבק תעשייתי ורובוט לנמלי תעופה שיודע לסרוק את הכרטיס וללוות אתכם לשער הנכון

ספק 500

(בסרטון: המקרר של LG - הצצה ראשונה שלנו מחודש ספטמבר)

במסיבת עיתונאים שקיימה אתמול חברת LG במסגרת תערוכת האלקטרוניקה בלאס וגאס היא הכריזה על שלל מוצרים כמו טלוויזיות, רובוטים ביתיים, שואב אבק רובוטי ומכסחת דשא רובוטית. בתערוכה עצמה צפויה LG גם להציג חמישה סמארטפונים חדשים.

הרובוט הביתי שך LG יבצע תפקיד כפול של שומר כניסה לבית וכרכז התראות. לצדו השיקה החברה רובוט מתקדם שעוצב במיוחד לשימוש בשדות תעופה ומרחבים ציבוריים אחרים. "חברת LG מעורבת בטכנולוגיה חכמה ורובוטיקה מזה שנים רבות, כשהמאמץ הצרכני הבולט ביותר שלה ניכר בעיקר ברובוט השאיבה HOM-BOT", אמר סונג דה- היון, נשיא חטיבת מוצרי החשמל הביתיים של החברה. "כאן, בתערוכת CES, אנו מראים כיצד הידע שליקטנו במהלך שנים של מחקר מיושם במצבים שונים בתוך ומחוץ לבית".

השקה LG CES 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
בהמשך התערוכה צפויים להיחשף גם סמארטפונים חדשים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

רובוט ה-HUB, שהציגה החברה, לוקח את הרעיון של הבית החכם צעד אחד קדימה ומתחבר למוצרי חשמל ביתיים אחרים ברחבי הבית. הוא עושה שימוש בטכנולוגיית זיהוי הקול של העוזרת האישית של אמזון, אלכסה, כדי לשלוט במזגן, במייבש הכביסה ובשאר מוצרי החשמל החכמים באמצעות פקודות קוליות בלבד. הרובוט מצויד בתצוגה אינטראקטיבית המספקת מגוון רחב של מידע, כגון תמונות מהמקרר או תמונות המציגות מתכונים בעוד שהוא מלווה את הבישול בהוראות קוליות צעד אחר צעד. בנוסף, הרובוט החדש של החברה יתקשר עם בני המשפחה והוא אף מסוגל להביע מגוון רחב של רגשות בדרכים שונות. הוא יודע תמיד מה קורה בבית, כמו למשל יציאה או חזרה של דייר, מתי כל אחד הולך לישון ועוד. המצלמה הממוקמת עליו, תאפשר לו להבדיל בין בני המשפחה והוא יברך באופן שונה כל אחד מהם.

LG הציגה גם את הרובוט החכם למרחבים ציבוריים שיגיע בקרוב לשדה התעופה אינצ'ון שבקוריאה, שם הוא יעניק מידע חשוב לתיירים, יענה על שאלות בארבע שפות: אנגלית, סינית, יפנית וקוראינית ובעזרת סריקה של כרטיס הנוסע, יספק מידע מפורט על זמן העלייה למטוס, מיקום השער, תנאי מזג האוויר ביעד ואפילו ילווה נוסעים אבודים או מאחרים לשער הטיסה שלהם.

השקה LG CES 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הרובוטים שישמרו על הבית ועל בני המשפחה. יודעים בדיוק מתי כל אחד הולך לישון./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

החברה הציגה גם שואב אבק רובוטי תעשייתי המיועד לשדות תעופה. הוא מצויד במכל גדול לאיסוף אבק, מברשות ניקוי ומנועים מרובים, המאפשרים לו לנקות כל דבר, החל מאריחי רצפה ועד שטיחים מקיר לקיר. עוד הציגה החברה מכסחת דשא ביתית, המזהה כל מכשול כמו עצים או גדרות. הרובוט משתמש במגוון טכנולוגיות המותקנות בשואבי האבק הרובוטיים, אך כאן הוא משמש לגזום דשא בצורה מדויקת, אמינה ובטוחה.

השקה LG CES 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המקרר החכם שישלח לכם תמונות מתוכו או יזמין לבד מוצרים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אחרי שהציגה בחודש ספטמבר 2016 את קונספט המקרר החכם, LG שיפרה את המוצר והטמיעה בתוכו את מערכת ההפעלה webOS של החברה ואף את העוזרת האישית של אמזון. המקרר מצויד במסך בגודל 29 אינץ' שלאחר שתי נקישות הופך מיד לשקוף ומאפשר למשתמש לצפות בתכולת המקרר מבלי לפתוח את הדלתות. אך הדבר המעניין ביותר הוא הטמעת העוזרת האישית של אמאזון המאפשרת חיפוש מתכונים, השמעת מוזיקה, הזמנת מוצרים ומצרכים ישירות מאמזון, שליטה בבית החכם, הזמנת מוניות, כיוון שעוני המטבח ותצוגת מזג אוויר - והכל באמצעות הקול. כמו כן, ניתן להזין את תאריכי התפוגה של המוצרים שהכנסתם למקרר וכך המקרר יזכיר לכם בסמוך לפקיעת התאריך. בתוך המקרר ניתן גם למצוא עדשת 2 מגה פיקסל פנורמית המצלמת תמונות מתוך בטן המקרר ומעבירה אותם בצורה אלחוטית לכל סמארטפון, במידה ויצאתם לקניות ללא רשימה.

כמו בכל שנה, LG הציגה את סדרת הטלוויזיות החדשות לשנת 2017. סדרות מסכי ה-OLED של החברה מגיעים בגדלי 65 ו-77 אינץ'. ספינת הדגל, LG Signature OLED TV W בגודל 77 אינץ', כבר הספיקה לזכות בפרס החדשנות של תערוכת CES. המסכים מגיעים בעיצוב דק במיוחד סדרת ה-B7 וה-C7. בכל סדרה ניתן למצוא מסכים בגדלי 65 ו-77 אינץ' ובסדרות ה-E7 וה-G7 המסך מגיע בעיצוב תמונה על זכוכית ובסדרת הדגל ה-W7 הוא מגיע בעיצוב תמונה על הקיר עם מסך בעובי של 2.57 מילימטרים בלבד. המסכים מגיעים עם תמיכה ברזולוציית 4K HDR ומערכת ההפעלה WebOS 3.5 המאפשרת לצרוך תכני 4K HDR ישירות מהאינטרנט. כמו מדי שנה, אנחנו צפויים לראות את המסכים האלו בישראל בעוד כחצי שנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

השקה LG CES 2017. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסכים דקים וחכמים. יגיעו לארץ עוד כחצי שנה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסכים היום דקים כמעט כמו טפט./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרובוט הייעודי לנמלי תעופה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully