וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: הגלקסי המתקפל של סמסונג יושק לקראת סוף השנה

אילן גלר

15.1.2017 / 7:27

לפי מסמכי הפטנט, אותם הגישה סמסונג כבר בשנה שעברה, תומך המכשיר בשתי תצורות שימוש: מצב "צדפה" מקופל, ומצב "פרוס" שבו הוא נראה דומה יותר למכשירי הסמארטפון הקיימים. לפי השמועות, "גלקסי X" יוצע תחילה בכמויות מוגבלות ובמחיר גבוה במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסמכי הפטנט שהגישה סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג, ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית, משיקה בדרך כלל את מכשירי הדגל שלה מסדרת הגלקסי בתחילת השנה. 2017, עם זאת, עשויה להיות השנה הראשונה שבה המכשיר המסקרן ביותר של החברה יגיע דווקא לקראת החורף - לפי השמועות, מכינה החברה מכשיר בשם "גלקסי X" שיגיע לחנויות רק לקראת הרבעון האחרון של השנה, כלומר בדיוק בזמן להשקת אייפון 8 מבית אפל.

מה שהופך את גלקסי X למסקרן כל כך היא העובדה שמדובר במכשיר הראשון בעל מסך מתקפל. לפי מסמכי הפטנט, אותם הגישה סמסונג כבר בשנה שעברה, תומך המכשיר בשתי תצורות שימוש: מצב "צדפה" מקופל, ומצב "פרוס" שבו הוא נראה דומה יותר למכשירי הסמארטפון הקיימים. המסך המתקפל צפוי להיות גם איכותי במיוחד, ברזולוציית 4K לפחות.

המכשיר צפוי לכלול, לפי השמועות שרצות ברשת, גם אמצעי הגנה ביומטריים מגוונים, בהם חיישני טביעות אצבע וזיהוי לפי תבניות פנים (כמו בנוט 7 הידוע לשמצה). אפשרות אחת מעודדת פחות שמופיעה בחלק מהדיווחים היא שהחברה מתייחסת אל המכשיר יותר כניסוי מאשר כמוצר מסחרי, ועל כן גלקסי X יוצע תחילה בכמויות מוגבלות ובמחיר גבוה במיוחד ביחס לשאר סדרת הסמארטפונים של סמסונג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך ייראה המכשיר? תמונה באיכות גרועה - כנראה צילום של דף מודפס - שהופצה ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully