וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבירת האגודל?! לא יאמן כמה מטופש הטרנד החדש ברשת

אילן גלר

8.1.2017 / 10:05

מה שחיזק עוד יותר את הטרנד המדומה, והפך אותו ללהיט ויראלי של ממש בימים האחרונים, הוא צילום של נער אמריקני בשם ג'ון שהצליח, לכאורה, לשבור את האגודל לפי המדריך. גם הצילום הזה הוא זיוף

צילום מסך

לפני כמה חודשים, עלתה לאתר הממים הפופולרי 9gag תמונה ובה הסבר, לכאורה, כיצד ניתן לשבור את אגודל כף היד על ידי תפיסתו בחוזקה באמצעות האצבעות. התמונה מזויפת לחלוטין – אין באמת כל קשר בין הדיאגרמה והטקסט שמעליה, אך זה לא הפריע למאות גולשים לנסות בכל זאת ולשבור את האגודל לפי ההוראות.

מה שחיזק עוד יותר את הטרנד והפך אותו ללהיט ויראלי של ממש בימים האחרונים, הוא צילום של נער אמריקני בשם ג'ון שהצליח, לכאורה, לשבור את האגודל לפי המדריך. גם הצילום הזה הוא למעשה זיוף, שכן ג'ון נולד עם מפרק כפול באגודל שמאפשר לו להטות אותו כך שיראה כאילו נשבר. העובדה הזו, שבה הודה ג'ון בחופשיות בראיון עם כתבי Buzzfeed, לא מפריעה לאחרים לנסות ולשחזר את "ההישג".

האם באמת ניתן לשבור את האגודל על ידי אחיזתו באצבעות וניעור היד בחוזקה? מומחים מסבירים כי מדובר בשיטה גרועה מאוד, וסביר להניח שגם לאחר מאות ניסיונות לא יקרה דבר. מעניין כמה שבועות יחלפו בטרם כל אלו המנסים לשבור את האגודל שלהם יבינו זאת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully