וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אשראי: מתברר שאפשר להזמין באינטרנט לישראל - ולשלם במזומן

9.1.2017 / 10:20

חנות אחת ברמת גן מנסה לגשר בין עולם הקניות ברשת למי שעדיין חוששים להזמין מחו"ל ולהפקיד את פרטי התשלום לחסדי האינטרנט. אם זה בגלל הביורוקרטיה, החשש לקבל מוצר שונה או פשוט חוסר הבנה - BUYTHEWEB מבטיחים לטפל בהכול. תמורת עמלה כמובן

כרטיסי אשראי חשופים ברשת. ShutterStock
בשלב הזה הרבה מתחרטים./ShutterStock

מדי שנה כמות הישראלים שרוכשים ברשת רק עולה, ובעוד אתרי הקניות הולכים וגדלים יש עניין אחד מרתיע שלא נמצא לו פתרון - הצורך לשלם מראש באינטרנט. פייפאל ניסתה לפתור את בעיית גניבת האשראי באמצעות מערכת מאובטחת אחידה לכל האתרים אבל עדיין מדובר על מנגנון תשלום בו הכסף שלכם עובר לידיים של הסוחרים בטרם ראיתם או קיבלתם את המוצר. כעת, שירות חדש שנפתח בארץ מנסה לעודד את מי שלא מוכן לשלם באינטרנט לרכוש אונליין.

הסכנות ברכישה ברשת מוכרות: תרמיות פישינג, נוכלים שמציעים מוצר אחד ושולחים מוצר אחר, עיכובים בהגעת המוצר או הדלפות כאלה ואחרות שמציקות לנו גם שנים אחרי שביצענו את הרכישה. השירות החדש נקרא BUYTHEWEB והוא מבטיח לכל אחד להזמין מחו"ל "באחריות ובביטחון". מדובר למעשה בחנות (בן גוריון 18, רמת גן) שמנסה לשנות את חוקי המשחק בתחום הקניות באינטרנט.

החנות מציעה לכל מי שחושש למלא טפסים ופרטי תשלום ברשת לוותר על הביורוקרטיה ופשוט להגיע אליהם לשלם במזומן או אפילו בהמחאה - כמו שקונים כל מוצר בחנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמדות בחירת מוצרים ברשת בחנות ברמת גן./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחנות תקבלו סיוע מיועצי מכירות, המכירים את עולם הרכישות באינטרנט. יש שם טאבלטים ומחשבים ניידים בהם ניתן לגלוש לכל אתרי הקניות בארץ ובעולם, וברגע שתבחרו מוצר (ללא הגבלה של סכום מינימלי) הם יבצעו את ההזמנה עבורכם וידאגו לכל התהליך עד לקבלת המשלוח. הם מבטיחים לספק מגוון של מוצרים: מוויטמינים, גאדג'טים, בגדים ועד חיפוש והשוואת כרטיסי טיסה; ממצלמות ומוצרים מקצועיים לעסק ועד ייבוא רכב וכלי תחבורה - וכל זאת ללא טפסים וביורוקרטיה, עם תמיכה לאורך כל התהליך של חברה לעמילות מכס.

ההבטחה שלהם ללקוחות היא שלא משנה מה הם רוצים לרכוש, הם לא לבד בעניין. הם מתחייבים לטפל בכל בעיה שתצוץ וגם להיות בקשר עם שירות הלקוחות אחרי ההזמנה, החל מהתכתבות עם השולח ועד לשליחת המוצר בחזרה במידה ואינו כמתואר, כולל אחריות על החזר כספי. את ההזמנות מבצעת החנות עם חשבון החברה ולכן אין חשיפת פרטים אישיים מול ספקים.

מאחורי השירות עומדת ג'ני בקר, יזמית בנשמה, שהקימה אותו מתוך כוונה להנגיש את עולם הקניות הווירטואלי לכל אדם. בקר מאמינה כי אין סיבה שחלק מהאנשים יהיו מסוגלים לרכוש מוצרים באינטרנט ולחסוך ואילו אחרים, החוששים מכך או אינם יודעים כיצד לבצע זאת, יחמיצו את ההזדמנות. העלות משתנה: החל מעשרה שקלים למוצרים עד 50 שקלים ועד 10 אחוזים עמלה בהזמנות של יותר מ-5000 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully