וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי NOVA הושק בארץ: סמארטפון ביניים המתמחה בצילומי סלפי

10.1.2017 / 10:34

ענקית הטכנולוגיה הסינית מביאה לישראל את הדגם המיועד לצעירים, שהושק בעולם בחודש ספטמבר. למכשיר מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל, המאפשרת לצלם תמונות סלפי טובות בכל תנאי תאורה. שאר המפרט גם לא רע בכלל

מערכת וואלה!

כשלושה חודשים אחרי שהושק בעולם, וואווי משיקה היום (ג') בישראל את מכשיר ה - "NOVA", בעל מצלמת הסלפי המתקדמת המותאמת, לדברי החברה, לדור הצעיר. ענקית הטכנולוגיה הסינית לא שילבה בגב המכשיר מערך צילום כפול, כמו בדגמי P9 ומייט 9, אבל המצלמה של הנובה מעולה גם עם חיישן בודד של 12 מגה פיקסל עם צמצם רחב ותמיכה ברזולוציית 4K.

הגימיק של וואווי במכשיר הזה היא מצלמת הסלפי הקדמית של 8 מגה פיקסל, המאפשרת לצלם תמונות סלפי טובות בכל תנאי תאורה. ממשק הצילום כולל את הפונקציות Make-up 2.0 ו-Beauty Mode 3.0 המיישמים אפקטים קוסמטיים ופילטרים מחליקי עור בכדי ליצור תמונות מחמיאות.

לנובה מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, שבב סנאפדרגון 625 של קוואלקום, סוללה בקיבולת של 3,000 מיליאמפר-שעה הנשענת על טכנולוגיית חיסכון באנרגיה, זיכרון פנימי של 32 גיגה RAM, 32 גיגה לאחסון פנימי והוא מצויד בחיישן טביעת אצבע. הוא מגיע עם ממשק UMEI 4.1 של וואווי המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

וואווי נובה. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
לא רע בשביל 1,849 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

למכשיר גב מטאלי וקימורים בצדדים המעניקים תחושה טובה ביד. הוא נוח לשימוש גם ביד אחת וחיישן טביעות האצבע, כמו תמיד אצל וואווי, הוא כנראה המהיר והאפקטיבי ביותר שתמצאו בשוק.

הנובה כבר הגיע לחנויות (הוא לא יימכר אצל ספקיות הסלולר) ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,849 שקלים. המכשיר זמין בצבעים שחור-אפור ולבן-טיטניום. בנוסף לנובה, מהשבוע וואווי מציעה את מכשיר הדגל שלה P9 גם בצבע כחול.

הנובה הושק בחודש ספטמבר יחד עם אחיו הגדול, וואווי נובה פלוס בעל מסך 5.5 אינץ', אך הדגם הזה ככל הנראה לא יגיע לישראל בזמן הקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואווי נובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully